تبیان، دستیار زندگی
شد  ـ كنگره بین المللی علامه شرف‌الدین به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در لبنان اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا ، در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زمان برگزاری کنگره بین المللی علامه شرف‌الدین اعلام شد

ـ كنگره بین المللی علامه شرف‌الدین به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در لبنان اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا ، در دیدار رئیس و اعضای شورای علمی کنگره با حجت‌الاسلام نجف‌علی میرزایی رایزن فرهنگی ایران در لبنان حجت‌الاسلام سبحانی معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس کنگره بین‌المللی علامه شرف‌الدین با استقبال از همکاری رایزنی فرهنگی ایران طی سخنانی گفت: مطمئناً همکاری رایزنی ایران در لبنان با توجه به شناخت از فضای علمی و فرهنگی این کشور برغنای کنگره می‌افزاید.
وی ادامه داد: رایزنی فرهنگی ایران می‌تواند در امور اجرایی و برنامه‌ریزی، دعوت از شخصیت‌های علمی و فرهنگی، اقامت و برپایی نمایشگاه، چاپ موسوعه علامه شرف‌الدین و برنامه‌های جنبی کنگره کمک‌های شایانی را داشته باشد.
حجت‌الاسلام میرزایی نیز گفت: تعامل نهادهای برگزار کننده همایش می‌تواند علاوه بر برگزاری با شکوه آن، بازتاب خوبی از حضور جمهوری اسلامی ایران در دنیای عرب داشته باشد.