تبیان، دستیار زندگی
شد  ـ گردهمایی توجیهی مبلغان اعزامی به یگان‌های مرزی ارتش جمهوری اسلامی روز یكشنبه در قم برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  تبیان به نقل از رسا ، دراین گردهمایی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گردهمایی سراسری مبلغان اعزامی به یگان‌های مرزی ارتش در قم برگزار شد

ـ گردهمایی توجیهی مبلغان اعزامی به یگان‌های مرزی ارتش جمهوری اسلامی روز یكشنبه در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  تبیان به نقل از رسا ، دراین گردهمایی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی از مبلغان خواست تا با توجه به تقارن ماه محرم و دهه فجر به تبیین وجوه‌مشترك این دو مناسبت بپردازند.
حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی كه به بركت رهبری‌های امام خمینی(ره) و جان‌فشانی‌های مردم بدست آمده باید بیش از پیش از سوی مبلغان برای مردم تبیین شود.
وی ادامه داد: اهداف قیام عاشورای حسینی و انقلاب اسلامی ایران هر دو قطع استبداد بود و انقلاب اسلامی ایران موجب آگاهی و بیداری سایر ملت‌ها شد.
معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیزاز روحانیون خواست كه در جهت تبیین اهداف نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی برای نسل جوان تلاش بیشتری را به خرج دهند.
حجت‌الاسلام محمد علی انصاری افزود: امروز طلاب و روحانیون باید با استفاده از شرایط موجود، به آگاه‌سازی جوانان در خصوص مسایل مربوط به شكل‌گیری انقلاب اسلامی بپردازند.
وی در ادامه با اشاره به حضور مبلغان در یگان‌های ارتش در مناطق مرزی گفت: مردم و مبلغان در دفاع مقدس توجه ویژه‌ای به مرزها داشتند كه این مساله امروز نیز باید ادامه داشته باشد.
وی افزود: ما باید در كنار رزمندگان اسلام به فعالیتهای دینی و مذهبی بپردازیم تا شاهد گسترش فرهنگ اصیل اسلامی باشیم.
حجت الاسلام انصاری در ادامه گفت: درحال حاضر روزانه ‪ ۹۲۰‬نماز جماعت در یگان‌های مختلف ارتش در سراسر كشور اقامه می‌شود و درایام تبلیغ همچون ماه‌های محرم و صفر این تعداد افزایش می‌یابد.
وی همچنین از اعزام ‪ ۴۸‬نفر از روحانیون حوزه علمیه قم به یگان‌های ارتش جمهوری خبر داد و گفت: این افراد به مناطق غرب، جنوب و شرق كشور اعزام می‌شوند.