تبیان، دستیار زندگی
ود باید میان مدارس علمیه قم و لبنان یک ارتباط قوی فکری و معنوی ایجاد شود تا این مدارس بتوانند در صحنه های اجتماعی لبنان، به خوبی نقش خود را ایفا کنند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از مهر، سید "حسن نصر ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارتباط قوی فکری و معنوی میان مدارس علمیه قم و لبنان ایجاد شود

باید میان مدارس علمیه قم و لبنان یک ارتباط قوی فکری و معنوی ایجاد شود تا این مدارس بتوانند در صحنه های اجتماعی لبنان، به خوبی نقش خود را ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از مهر، سید "حسن نصر الله" روز گذشته در دیدار با رئیس و اعضای کنگره بین المللی علامه شرف الدین با اعلام این مطلب گفت : لبنان سرزمین شرف الدین است و با توجه به تبلیغات و بازتابها، برگزاری این کنگره در این کشور، مورد توجه جامعه لبنان و جهان اسلام خواهد بود.

دبیر کل حزب الله لبنان حضور طلاب در متن جامعه را از برکات برگزاری کنگره علامه شرف الدین خواند و افزود: باید میان مدارس علمیه قم و لبنان یک ارتباط قوی فکری و معنوی ایجاد شود تا این مدارس  بتوانند در صحنه های اجتماعی لبنان به خوبی نقش خود را ایفا کنند.

"سید حسن نصر الله " تصریح کرد: در شرایط کنونی که آمریکا و اسراییل تمامی تلاش خود را برای برهم زدن آرامش سیاسی لبنان معطوف کرده اند مطمئنا پیام مقام معظم رهبری به کنگره علامه شرف الدین می تواند به همبستگی بیشتر لبنان کمک کند.

دبیر کل حزب الله لبنان، به توجه به وحدت اسلامی و جهاد علمی و فکری مسلمانان در اندیشه های علامه شرف الدین تاکید کرد.