تبیان، دستیار زندگی
ناامید نشدن و اتکا به نیروی جوانی باعث شده تا استقلال منصوریان در نیم فصل دوم بسیار خوب نتیجه بگیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال منصوریان؛‌ در مسیر پرسپولیس برانکو

ناامید نشدن و اتکا‌ به نیروی جوانی باعث شده تا استقلال منصوریان در نیم‌فصل دوم بسیار خوب نتیجه بگیرد.

بخش ورزشی تبیان

استقلال منصوریان

‌این استقلال در مسیر پرسپولیس فصل قبل حرکت می‌کند و این شانس را دارد تا در فصل بعد قهرمان ایران و حتی آسیا شود. با وجود آن‌که تیم منصوریان شروع ناامید‌کننده‌ای در فصل جاری رقابت‌های‌ لیگ برتر داشت اما به نظر می‌رسد که فصل با خاطرات‌ خوبی برای آبی‌پوشان پایتخت به پایان خواهد رسید. استقلال شروع بدی در آغاز لیگ داشت. ‌بازی‌های ناامید ‌کننده و امتیازات زیادی که از دست رفت، باعث شد تا منصوریان متوجه ماموریت سخت خود در استقلال شود.

‌او تلخ‌ترین نیم‌فصل فوتبالی خود را پشت‌ سر گذاشت و حتی خبرهایی درباره احتمال اخراجش به گوش رسید اما جالب این‌که او در بدترین شرایط هم از روزهای خوب استقلال سخن به میان آورد تا ما را به یاد برانکوی فصل قبل بیندازد. وقتی پرسپولیس در آغاز فصل قبل چند شکست پیاپی را متحمل شد، برانکو در نشست خبری گفت که پرسپولیس شانس نخست کسب عنوان قهرمانی است و این جمله در مقایسه با نتایجی که سرخ‌پوشان در آغاز فصل قبل به‌ دست آورده بودند، چیزی شبیه به یک شوخی بود.

اما در‌نهایت پرسپولیس تنها با تفاضل گل کمتر قهرمانی را به استقلال‌خوزستان واگذار کرد. منصوریان هم در استقلال چنین راهی را در پیش گرفته است. ‌تیم او با وجود آن‌که در ابتدای فصل بد نتیجه می‌گرفت، نا‌امید نشد و استفاده از نیروی جوانی باعث شد تا تیم او به یکی از آماده‌ترین تیم‌های فوتبال ایران تبدیل شود. جوانان استقلال روز‌ به‌ روز در‌حال بهتر شدن هستند.

‌قهرمانی استقلال در فصل جاری با توجه به آمادگی بالای پرسپولیس و اختلاف امتیازی زیاد این تیم با دیگر تیم‌ها در فصل جاری بسیار دور از انتظار است اما اگر منصوریان بتواند این نیروی جوان خود را همچنان آماده نگه دارد و آن‌ها را به حاشیه نبرد، در فصل بعد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.


منبع: اسپرت