تبیان، دستیار زندگی
ور   معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در ایام ماه محرم نوزده هزار مبلّغ روحانی به سراسر كشور اعزام می‌شوند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان به نقل از  رسا، حجت‌الاسلام اسكندری با اش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعزام نوزده هزار مبلغ روحانی در ایام محرم به سراسر كشور

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در ایام ماه محرم نوزده هزار مبلّغ روحانی به سراسر كشور اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان به نقل از  رسا، حجت‌الاسلام اسكندری با اشاره بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره رشادت‌های امام حسین (ع)، بر لزوم خرافه‌زدایی از محافل و مجالس مذهبی تأكید كرد.
وی با اعتراض به افراد ناآگاهی كه در مجالس مذهبی مطالبی غیر واقع را به اهل بیت (ع) نسبت می‌دهند، گفت: امروز چشمان جهانیان متوجه كشور شیعی ماست و نباید عزاداری‌ها به گونه‌ای باشد كه به ضرر اسلام و تشیع تمام شود.
اسكندری ادامه داد: برای تبیین فلسفه قیام اباعبدالله (ع) و برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری در ایام محرم نوزده هزار مبلغ روحانی به نقاط گوناگون كشور اعزام خواهند شد.
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در پایان ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی 32 هزار تشكل و هیأت مذهبی را در سطح كشور شناسایی و سازمان‌دهی كرده است.