تبیان، دستیار زندگی
رد  رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه دیدار با علمای قم، عصر امروز با آیت‌ الله موسوی اردبیلی و آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو كرد. به گزارش خبرنگار تبسان به نقل از  رسا،‌ حجت الاسلام والمسلمین اكبر ها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس مجمع تشخیص مصلحت با آیت الله موسوی اردبیلی و جوادی آملی دیدار كرد

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه دیدار با علمای قم، عصر امروز با آیت‌ الله موسوی اردبیلی و آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش خبرنگار تبسان به نقل از  رسا،‌ حجت الاسلام والمسلمین اكبر هاشمی رفسنجانی عصر امروز در دفتر آیت‌ الله سید عبد الكریم موسوی اردبیلی، با وی دیدار و گفت‌وگو كرد.
وی در آخرین مرحله از دیدارهای سفر خود به شهر قم، امشب (پنج‌شنبه) با حضور در دفتر آیت ‌الله عبد الله جوادی آملی، با وی در خصوص مسائل گوناگون، از جمله مسائل جهان اسلام و مسائل مربوط به كشورمان گفت‌وگو كرد.
بر اساس گزارش خبرنگار رسا از مدرسه عالی دارالشفای قم، مراسم دیدار رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، از ساعت 19 با ورود وی به سالن اجتماعات این مدرسه آغاز شده است.
در این مراسم، مدیر حوزه علمیه، استاندار قم و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی و علما و فضلای حوزوی حضور دارند.