تبیان، دستیار زندگی
ود   نماینده ولی فقیه در سپاه،‌‏گفت: نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی پیشتازی در امور فكری, اجرایی, مدیریتی و رفتاری بود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان به نقل از  رسا ، حجت الاسلام علی سعیدی در آ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نقش روحانیت در پیروزی انقلاب، پیشتازی در امور فكری, مدیریتی و رفتاری بود

نماینده ولی فقیه در سپاه،‌‏گفت: نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی پیشتازی در امور فكری, اجرایی, مدیریتی و رفتاری بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان به نقل از  رسا ، حجت الاسلام علی سعیدی در آستانه ماه محرم در قم و در جمع طلاب اعزامی به یگان‌‏ها و مقرهای سپاه با تحلیل و تشریح مشابهت‌‏های بنیادی و علمی نهضت امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی، گفت: روحیه جهادی و شهادت طلبی نهضت امام خمینی (ره) برگرفته از نهضت امام حسین (ع) می‌‏باشد و خاطرنشان ساختند كه درس‌‏ها، پیام‌‏ها و عبرت‌‏های این دو نهضت مهم و تاریخی می‌‏تواند در همیشه تاریخ منشا اثرات و بركات زیادی برای جامعه بشری باشند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با معرفی جریان شناسی تطبیقی تفكر اموی و علوی به عنوان شاخصه مهم در تحلیل نهضت عاشورا و اشاره به رسالت طلاب و مبلغین در این عرصه، گفت: تشریح زمینه‌‏های بروز و ظهور قیام امام حسین(ع) و انقلاب شكوهمند اسلامی و تبیین عالمانه نقش مثبت و منفی خواص در هر دو مقطع زمانی از مهمترین نكاتی است كه بایستی به خوبی مورد توجه طلاب قرار گیرد.
حجت الاسلام سعیدی در پایان این مراسم، با اهدا لوح تقدیر به تعدادی از روحانیون بازنشسته سپاه، از خدمات آنان تجلیل به عمل آورد.