تبیان، دستیار زندگی
ست   ‌نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: بدون شك انفجارهای تروریستی اهواز نقشه‌های انگلیس و آمریكا است. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، آیت الله سید محمد علی جزایری امروز به خبرنگار ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نماینده ولی فقیه در خوزستان انفجارهای تروریستی اهواز را ترفند انگلیس و امریكا دانست

‌نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: بدون شك انفجارهای تروریستی اهواز نقشه‌های انگلیس و آمریكا است.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، آیت الله سید محمد علی جزایری امروز به خبرنگار فارس افزود: عاملان این جنایات ایادی استكبار هستند. آنها می‌خواهند آرامش ما را بر هم بزنند، می‌خواهند عزم آهنین مردم را درهم بشكنند، می‌خواهند ایجاد تفرقه و اختلاف بكنند و به وسیله موجباتی كه فراهم می‌كنند ما را به جان هم دیگر بیندازند، تمامی این اتفاقات به خاطر منافع صهیونیسم اجرا می‌شود.
امام جمعه اهواز گفت:‌ باید انسجام خود را در برابر این ترفندها حفظ كنیم و در مقابل، همه تكلیف شرعی دارند كه اگر از این دسیسه‌‌ها و جنایات آگاه شوند، گزارش دهند.
نماینده ولی فقیه با تسلیت شهادت تعدادی از شهروندان به خانواده‌های معظم آنان گفت: ما هم در این مصیبت عظیم داغدار هستیم و از خداوند خواهان انتقام خون شهیدانمان از عوامل استكبار هستم.