تبیان، دستیار زندگی
پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از 24 اسفند ماه در این استان آغاز شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیش ثبت نام داوطلبان شورای شهر

پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از 24 اسفند ماه در این استان آغاز شد.

پیش ثبت نام داوطلبان شورای شهر

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید اسماعیل موسوی گفت : داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها با مراجعه به دفترهای پیشخوان دولت و ارائه اصل شناسنامه، یک قطعه عکس 4*3، اصل مدرک تحصیلی، اصل پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت، اصل گواهی نداشتن سوء پیشینه، اصل استعفا برای کسانی که مشمول ماده 28 قانون انتخابات شورا هستند و ارائه مدارکی مبنی برایثارگری اقدام به پیش ثبت نام کنند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت نام رسید و کد رهگیری به داوطلبان ارائه و در روز 30 اسفند ماه این افراد با ارائه رسید و کد رهگیری اقدام به ثبت نام نهایی می کنند.
موسوی اظهار کرد: انجام پیش ثبت نام به صورت اختیاری است و هدف از این کار ثبت نام راحت داوطلبان است.
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر گفت: همچنین داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها نیز از روز 30 اسفند می توانند با مراجعه به بخشداری ها ثبت نام کنند و تمام امکانات و مقدمات کار برای آنان فراهم شده است.
وی بیان کرد: مدرک تحصیلی برای داوطلبان شوراها در شهرهای با20 هزار نفر جمعیت فوق دیپلم و برای شوراهای شهر با بیش از 20 هزار نفر جمعیت لیسانس است.
موسوی اظهار کرد: همچنین مدرک تحصیلی داوطلبان شوراهای روستاهای تا 200 خانوار داشتن سواد خواندن و نوشتن و بالای 200 خانوار دیپلم است.
وی تاکید کرد: در این بازه زمانی داوطلبان شهر و روستا برای دریافت گواهینامه سوء پیشینه اقدام و بدون آن امکان ثبت نام وجود ندارد.


منبع : خبرگزاری ایرنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .