تبیان، دستیار زندگی
یم   حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی  در دیدار جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف از انقلاب اسلامی را حاكم شدن دین و احكام اسلامی عنوان كرد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، ح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در ایام فجر باید شكرگذار خداوند باشیم

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی  در دیدار جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف از انقلاب اسلامی را حاكم شدن دین و احكام اسلامی عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به فرا رسیدن ایام مبارك فجر اظهار داشت: در ایام فجر باید شكرگذار خدا باشیم زیرا خداوند در این ایام نعمتی را به ما داد و شر استبداد و استكبار جهانی و شاه خائن را از سر مردم مسلمان ایران كوتاه كرد.
وی اضافه كرد: ما هرچه خداوند را بیشتر شاكر باشیم خداوند هم نعمت خود را افزون می‌كند. ما نباید اهداف اصلی انقلاب را فراموش كنیم. انقلاب برای حاكمیت اسلام مسایل شرعی بود.
استاد دروس خارج حوزه علمیه قم با بیان این‌كه هركس برای عزت، استقلال و سربلندی نظام اسلامی تلاش كند خداوند نیز به او اجر و پاداش می‌دهد تصریح كرد: مسؤولیت و وظیفه در نظام اسلامی بسیار با اهمیت است و هرچه حكومت نیتش در انجام وظیفه بیشتر باشد و هدف ایجاد عزت جامعه اسلامی و شكوه اسلام در برابر كفار و دشمنان باشد مورد رضایت و خشنودی خداوند است.
وی دستیابی نیروهای نظامی ایران به سلاح‌های متعارف مورد نیاز را مورد تأكید قرار داده و گفت: ما باید هرچه بیشتر خود را قدرتمند كنیم تا دشمنان اسلام از جنود اسلام بیشتر حساب ببرند و این امر موجب كمال و افتخار ماست. اگر بخواهیم مرعوب و مغلوب دیگران نباشیم و استقلال خود را حفظ كنیم باید قدرتمند باشیم. البته نیرو قدرت اصلی و واقعی قوای مسلح ما نیروی ایمان و اعتقاد به خداست كه باید روز به روز گسترش پیدا كند.
این مرجع تقلید در خصوص فشار اروپا و غرب به ایران در مورد انرژی صلح آمیز هسته‌ای تأكید كرد: حرف اصلی آنها این است كه شما نباید قدرت حتی صلح آمیز پیدا كنید تا ما هرطور كه می‌خواهیم با مردم جهان برخورد كنیم. این حرف غیر منطقی است. اگر انرژی هسته‌ای خوب است ما هم باید داشته باشیم و اگر بد است چرا شما دارید. حرف ما این است كه می‌خواهیم زیر سلطه كسی نباشیم. كاری به كسی نداریم. حال این افراد شعار از حقوق بشر می‌دهند.