تبیان، دستیار زندگی
ست  جلسات پرسش و پاسخ دینی با هدف ایجاد ارتباط نزدیك روحانیون با جوانان و نوجوانان در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در حال اجرا می باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، مدیر طرح طلوع با بی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح طلوع با هدف ارتباط نزدیك روحانیون با جوانان در حال اجراست

جلسات پرسش و پاسخ دینی با هدف ایجاد ارتباط نزدیك روحانیون با جوانان و نوجوانان در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در حال اجرا می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، مدیر طرح طلوع با بیان این خبر افزود: از آن‌جا كه ارتباط مستقیم میان دانش آموزان مقاطع تحصیلی با روحانیون به كشل مقطعی بود ، طرح طلوع به مورد اجرا درآمد تا در شرایط جدیدی ارتباط چهره به چهره میان روحانیون و دانش آموزان پدیدآید.
حجت الاسلام منطقی با اشاره به فعالیت ها و دستاوردهای این طرح گفت: از سه سال پیش كه كلید این طرح زده شد با استفاده از شیوه پرسش و پاسخ حضوری و ارتباط مستمر میان روحانیون و دانش آموزان گامی های بلندی برداشته شد. ما با شناسایی 150 نفر و با برنامه ریزی و برگزاری كلاس های توجیهی و آموزش كلاسداری و تشكیل كارگاه، 50 نفر از روحانیون را انتخاب كرده و آنان را به مدارس اعزام كردیم. با بررسی و كار آماری مشخص شد كه در حدود 90 درصد از پرسشگران از این شیوه استقبال كرده و آن را مفید و سازنده دانسته اند.
وی با اشاره به استقبال دانش آموزان از این طرح گفت: در حال حاضر بیش از 500000 هزار پرسش در مجموعه وجود دارد كه نشان دهنده استقبال كم نظیر دانش آموزان برای حل مشكلات دینی و پرسش ها و شبهات مربوط به آن است.