تبیان، دستیار زندگی
و میدانی به فیلیپین می رود تیمورغیاثی گفت: بهترین تیم تاریخ دوومیدانی كشور را در اختیار داریم و در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین نتایج بسیار خوبی را كسب خواهیم كرد. مدیر تیم های ملی و سر مربی تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیمورغیاثی :

قوی ترین تیم تاریخ دو و میدانی به فیلیپین می رود

تیمورغیاثی گفت: بهترین تیم تاریخ دوومیدانی كشور را در اختیار داریم و در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین نتایج بسیار خوبی را كسب خواهیم كرد.

مدیر تیم های ملی و سر مربی تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان صبح امروز پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی فیلیپین در گفت و گو یی افزود: پس از اتمام لیگ كشور، یك اردوی متمركز از اول شهریور ماه ، در تهران بر پا شد كه در مجموع هماهنگی خوبی درتیم وجود دارد. همچنین تمامی دست اندركاران از این تیم حمایت می كنند و تیم خوبی راهی مسابقات آسیایی خواهد شد.

وی در مورد وضعیت جسمی و روحی دوومیدانی كاران اضافه كرد: با تمریناتی كه اعضای تیم ملی داشته اند، هیچگونه مشكلی در تیم وجود ندارد و این شرایط برای دوومیدانی ایران نوید بخش است.

غیاثی با اشاره به امیدهای ایران برای كسب مدال اظهار داشت: صمیمی، نیك فر، مهاجرشجعی و سجاد مرادی امیدهای اول ایران برای كسب مدال هستند و جدای این مساله مطمئنا در این دوره از مسابقات بسیاری از ركوردهای فعلی ایران بهبود خواهد یافت.

مدیر تیم های ملی ادامه داد: تیم ایران در دوره قبلی مسابقات آسیایی در سری لانكا تنها با یك مدال نقره، 2 مقام هفتم و یك مقام هشتم به خانه بازگشت و در مجموع به مقام هجدهم رسید. ولی این بار شرایط متفاوت است و به نتایج چشمگیری دست پیدا خواهیم كرد.

تیم ملی دو ومیدانی بزرگسالان كشور صبح سه شنبه 25 شهریور عازم پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا در شهر مانیل فیلیپین شد.

نفرات اصلی تیم ملی دوومیدانی كشورمان را عبدالغفار سقر در رشته 100 متر، محمد عاكفیان در رشته 400 متر، احسان مهاجر شجاعی و سجاد مرادی در رشته 800 متر، احمد یزدانیان در رشته 1500 متر، روح الله عسگری در رشته 110 متر با مانع، امین نیك فر در رشته پرتاب وزنه، عباس صمیمی و احسان حدادی در پرتاب دیسك، مهدی روایی و پندار شوقیان دررشته پرش با نیزه، علی فیضی در رشته دهگانه، امیرخیرگو در رشته پیاده روی، ابوالفضل محمودیان در رشته 3 هزارمتر با مانع و مهدی امینی در رشته پرش طول ،  تشكیل می دهند.

پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا از 29 شهریور ماه به مدت 3 روز درمانیل برگزار می شود.