تبیان، دستیار زندگی
ند   در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، طلاب و فضلای شهرستانی ساكن قم با حضور اساتید و بزرگان حوزه‌های علمیه گردهم می‌آیند تا به بررسی مسایل تبلیغ در این ماه بپردازند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان به نقل از &...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طلاب و فضلای شهرستانی مقیم قم به منظور بررسی مسایل تبلیغ گردهم می‌آیند

در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، طلاب و فضلای شهرستانی ساكن قم با حضور اساتید و بزرگان حوزه‌های علمیه گردهم می‌آیند تا به بررسی مسایل تبلیغ در این ماه بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان به نقل از  رسا، طلاب شهرستان میانه كه در قم مشغول به تحصیل‌اند در نشستی مسایل تبلیغ را بررسی می‌كنند و برای اعزام به تبلیغ نام‌نویسی می‌كنند.
این جلسه، شنبه سوم بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه علمیه امام المهدی (ع) واقع در خیابان شهدای قم برگزار می‌شود.
این گزارش می‌افزاید: جلسه طلاب و فضلای شهرستان گلپایگان با حضور حجت‌الاسلام نكونام معاون قضایی دادستانی كل كشور نیز روز چهارشنبه، پنجم بهمن‌ماه پس از نماز مغرب و عشا در مدرسه علمیه آیت الله گلپایگانی (ره) برپا می‌شود.
همچنین جلسه طلاب و فضلای شهرهای صحنه، كنگاور و هرسین با موضوع بررسی تبلیغ در ماه محرم، پنج شنبه ششم بهمن‌ماه ساعت 17:30 مدرسه علمیه فیضیه قم، مدرس معصومیه (س) برگزار خواهد شد.