تبیان، دستیار زندگی
ست  سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس در همایش یك روزه آسیب شناسی تبلیغ در شیراز عنوان كرد: آسیب‌های درونی تبلیغ ناشی از ضعف خودمان است و هیچ ربطی به دشمن ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبلیغات مغرضانه دشمنان بر ترویج اباحه گری، ناامیدی و فساد متمركز شده است

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس در همایش یك روزه آسیب شناسی تبلیغ در شیراز عنوان كرد: آسیب‌های درونی تبلیغ ناشی از ضعف خودمان است و هیچ ربطی به دشمن ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، حجت الاسلام عبد الرضا خوشنویس در همایش یك روزه آسیب شناسی تبلیغ كه روز گذشته در شیراز برگزار شد گفت: تبلیغات مغرضانه دشمنان برای ترویج اباحه گری، ناامیدی و فساد متمركز شده است. با همه القائاتی كه دشمنان دارند، ما در رویارویی با تهاجم فرهنگی موفق بوده‌ایم و دشمنان ما، این را درك كرده و به عزا نشسته‌اند.
وی افزود: به تازگی حساسیت دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر شده و با شمشیر آخته و تهدید به میدان آمده‌اند. این نشان می‌دهد كه ما به هدفمان نزدیك‌تر شدیم و دشمنان انقلاب، قصد نا امید كردن ما را دارند.
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس هدف از برگزاری این همایش را آشنایی روحانیان و مبلغان با آسیب‌هایی است كه از درون یا بیرون، جامعه مذهبی را تهدید می‌كند دانست و ادامه داد: اینكه یك مبلغ احساس نیاز و تكلیف نكند، ناشی از ضعف خود ماست.
وی نبود یك سامانه درست تبلیغی را كار دشمن ندانست و گفت: این كار خود ماست كه باید برای فعالیت‌های تبلیغی خود، برنامه داشته باشیم.
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی فارس تقارن دهه فجر را با ایام محرم، فرصت مناسب فرهنگی دانست و افزود: انقلاب ما خاستگاه معنوی داشت و در گذشته نتوانستیم پیام انقلاب را به صورت كامل و جامع به نسل جوان و نوجوان كشور منتقل كنیم و بیشتر به برنامه‌های شاد و در قالب‌های هنری پرداختیم.
وی در پایان خواستار استفاده بیشتر مبلغان از فرصت تقارن دهه فجر با ایام محرم و صفر شد.