تبیان، دستیار زندگی
روابط عمومی ها باید با انعکاس و انتشار درست و شفاف دستاوردهای دولت، امید را در جامعه تقویت کنند و شادابی را در بین مردم رواج دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی ها با انعکاس دستاوردها امید را در جامعه تقویت کنند

روابط عمومی‌ها باید با انعکاس و انتشار درست و شفاف دستاوردهای دولت، امید را در جامعه تقویت کنند و شادابی را در بین مردم رواج دهند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

روابط عمومی

به گزارش  روابط عمومی،  استاندار یزد  گفت: روابط عمومی‌ها باید با انعکاس و انتشار درست و شفاف دستاوردهای دولت، امید را در جامعه تقویت کنند و شادابی را در بین مردم رواج دهند .

سید محمد میرمحمدی در نشست آموزشی روابط عمومی‌ها با بیان اینکه در استان یک گروه مشورتی بسیار مؤثر در حوزه روابط عمومی تشکیل شده است افزود: برخی افراد در رابطه با عملکرد دولت ضعف روابط عمومی ها را مطرح می کنند و اینکه دولت تدبیر و امید نتوانسته آنگونه که به مردم خدمات ارائه کرده ، آنها را شفاف و درست به اطلاع مردم برساند.

وی ضمن تایید این موضوع ادامه داد: باید مثبت نگری و گرایشهای مثبت را در جامعه گسترش داد و در این صورت است که جامعه ای سالم و پویا خواهیم داشت و منفی گرایی که از سوی برخی رسانه ها و گروهها مطرح می شود، جامعه را به عقب می‌برد و شایسته ملت ایران نیست.

میرمحمدی افزود: روابط عمومی ها باید انتقادها را به خوبی و درستی رصد کنند و پاسخ نقدها را به صورت شفاف و منطقی به اطلاع مردم و رسانه ها برسانند.

وی خاطر نشان کرد: لحظه به لحظه باید به مردم پاسخگو باشیم، با پاسخهای مؤثر آگاهی مردم را نسبت به مسائل مختلف افزایش دهیم و امانت دار شایسته ای برای ملت ایران باشیم.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن 2 انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مسئولان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان باید همه جناحها و گروهها را با یک چشم نگاه کنند و همه افراد برای آنها محترم باشد.

میرمحمدی ادامه داد: در جریان انتخابات حرف و حدیث ها فراوان است و روابط عمومی ها باید در این فضا تبیین کننده و روشنگر باشند و بدون گرایش به گروه یا جناح مشخصی بستر مشارکت حداکثری و حضور باشکوه مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی افزود: در رابطه با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز روابط عمومی ها می توانند شاخص ها و ویژگی های افراد توانمند برای حضور در این شوراها را به اطلاع مردم برسانند تا مردم با آگاهی بیشتر و بهتر بتوانند تصمیم شایسته ای برای آبادانی کشور بگیرند.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ایام نوروز نیز با توجه به اینکه استان یزد استان هدف گردشگری به شمار می رود، باید بتوانیم به مردم به درستی خدمت رسانی کنیم و اطلاعات لازم را در حوزه گردشگری در اختیار مهمانان نوروزی قرار دهیم.

میرمحمدی ادامه داد: در ظاهر به نظر می رسد که ایام نوروز دستگاهها تعطیل هستند و رسانه ها فعالیت کمتری دارند اما در این ایام فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعال هستند و باید از این ظرفیت نیز با تولید محتوای مناسب برای اطلاع رسانی به مردم استفاده کرد و این اطلاع رسانی با جنب و جوش بیشتری باشد.

استاندار یزد افزود: در ایام نوروز باید علاوه بر وظیفه اداری خود به وظیفه انقلابی، دینی و اجتماعی مان به خوبی عمل و بهترین خدمت را به مردم ارائه کنیم تا ملت ایران از این ایام بهترین بهره را ببرند.

میرمحمدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چه اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران قوی تر بازتاب داشته باشد و انسجام و اتحاد مردم ما بارزتر جلوه پیدا کند، می توانیم در شرایط جهانی امروز قوی تر ظاهر شویم و در تعادل جهانی جایگاه رفیع تری پیدا کنیم.

در این نشست داوود پاک طینت با حفظ مسئولیت مدیر اسناد و کتابخانه ملی استان، به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری یزد معرفی شد و با اهدای لوح تقدیر از تلاشها و زحمات عباس ملازینلی مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و سیدحسین میرحسینی اردکانی معاون تشریفات، روابط عمومی و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری تجلیل شد.

همچنین میرحسینی به عنوان مشاور استاندار و مسئول پیگیری ویژه منصوب گردید.

در نشست آموزشی روابط عمومی های استان از مسئولان روابط عمومی های آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، دانشگاه یزد، مخابرات و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان روابط عمومی های برتر استان در طرح سرشماری نفوس و مسکن با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد.