تبیان، دستیار زندگی
سخنگوی سازمان آتش نشانی با دعوت از مردم برای عدم استفاده از ترقه و مواد محترقه در چهارشنبه سوری امسال گفت:تقاضا دارم به احترام شهدای آتش نشان شهروندان در این روز از سال از ترقه و مواد محترقه که می تواند خسارتهای جبران ناپذیر به همراه داشته باشد، استفاده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقاضای آتش نشانی از مردم:از ترقه و مواد محترقه استفاده نکنید

سخنگوی سازمان آتش نشانی با دعوت از مردم برای عدم استفاده از ترقه و مواد محترقه در چهارشنبه سوری امسال گفت:تقاضا دارم به احترام شهدای آتش نشان شهروندان در این روز از سال از ترقه و مواد محترقه که می تواند خسارتهای جبران ناپذیر به همراه داشته باشد، استفاده نکنید.

بخش اجتماعی تبیان
title

سید جلال ملکی افزود: در آستانه جشن آخر سال و در یک حرکتی مردمی کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک با شعار چهارشنبه سوری بدون ترقه راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه در سالهای اخیر استفاده از مواد محترقه خطرساز شیمیایی (دست ساز) بسیار رواج پیدا کرده بود افزود: امسال نسبت به سالهای گذشته مردم در این خصوص رعایت کرده و شاهد کاهش چشمگیر حوادث با استفاده از ترقه های دست ساز هستیم.
ملکی ادامه داد: کمپین های زیادی در خصوص استفاده نکردن از ترقه در چهارشنبه آخر سال به احترام شهدای آتش نشان توسط هنرمندان، ورزشکاران، مدیران و سایر اقشار مردم راه اندازی شده است.
وی تصریح کرد: برگزاری جشن چهارشنبه سوری آخر سال یک قدمت دیرینه دارد و امیدواریم این جشن با رعایت اصول ایمنی از سوی مردم در آستانه عید نوروز بدون تلفات جانی برگزار شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکید کرد: در آستانه چهارشنبه آخر سال ماموران تمامی ایستگاههای آتش نشانی شهر تهران در آماده باش کامل هستند و از شهروندان درخواست دارم به هنگام بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی خود مراتب را به سامانه 125 اطلاع دهند.


منبع:ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .