تبیان، دستیار زندگی
ملی پوش دسته به اضافه 105 كیلوگرم ایران كه به تازگی ركورد جدیدی برای حركت یك ضرب این دسته جهان به نام خود ثبت كرد، گفت: من به قول خود وفا كردم و انتظار دارم مسوولان نیز به قول خود عمل كنند. " حسین رضا زاده " پس از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصاحبه با رضازاده

ملی پوش دسته به اضافه 105 كیلوگرم ایران كه به تازگی ركورد جدیدی برای حركت یك ضرب این دسته جهان به نام خود ثبت كرد، گفت: من به قول خود وفا كردم و انتظار دارم مسوولان نیز به قول خود عمل كنند.

" حسین رضا زاده " پس از بازگشت از رقابت های آسیایی چین، امروز سه شنبه در گفت و گویی گفت: من قول داده بودم كه ركورد جهان را بهبود بخشم كه این كار را انجام دادم و انتظار دارم مسوولان نیز مشكل مسكن من را در تهران حل كنند.


رضا زاده، در خصوص عملكردش در پیكارهای آسیایی چین كه در شهر چنگ خوانگ دائو، برگزار شد، افزود: پس از آنكه وزنه 213 كیلوگرم را بالای سر قرار دادم و نیم كیلوگرم ركورد جهان را بهبود بخشیدم، در حركت دو ضرب هم قصد ركورد شكنی داشتم كه مربیان اجازه ندادند.

ملی پوش دسته به اضافه 105 كیلوگرم ایران سطح مسابقات آسیایی را متوسط عنوان كرد و گفت: به جز چینی ها كه در پنج وزن مدالهای طلا را درو كردند، دیگر تیمها حریفی جدی برای ما محسوب نمی شدند.

قوی ترین مرد جهان در سالهای 2000 و 2002 در ادامه اظهار داشت: در صورتی كه دو وزنه بردار تیم چین در اوزان 62 و 69 كیلوگرم، حذف نمی شدند، تیم ایران در مكان دوم این رقابت ها قرار می گرفت. رضا زاده، از " كوروش باقری" به عنوان یكی از بهترین های تیم ملی وزنه برداری ایران در این مسابقات یاد كرد و اظهار داشت: باقری با آنكه مصدوم بود و تمرین جدی نداشت گام به این پیكارها گذاشت و توانست به مدال طلا نیز دستی یابد كه جای تقدیر دارد.

وی افزود: دیگر ملی پوشان وزنه برداری ایران نیز در این مسابقات خوش درخشیدند.

ملی پوش وزنه برداری ایران، هدف خود در سال جاری را كسب عنوان نخست پیكارهای جهانی 2003 ونكوور كانادا كه آبان ماه سال جاری در این كشور برگزار می شود، عنوان كرد و گفت: پس از چند روز استراحت، به زودی تمرینات خود را برای شركت در این مسابقات پی خواهد گرفت.