تبیان، دستیار زندگی
ست اگر کشور بخواهد از تهاجم فرهنگی و ناهنجاریهای اجتماعی خلاص شود باید به فکرغنی سازی فرهنگ دینی در جامعه باشد . به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از مهر حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد در حاشیه مراسم افتتاح سازمان تبل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غنی سازی فرهنگ دینی لازمه مقابله با ناهنجاریهای اجتماعی است

اگر کشور بخواهد از تهاجم فرهنگی و ناهنجاریهای اجتماعی خلاص شود باید به فکرغنی سازی فرهنگ دینی در جامعه باشد .

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از مهر حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد در حاشیه مراسم افتتاح سازمان تبلیغات اسلامی جنوب کرج  در کرج اظهار داشت : امیدواریم در کشوری که در حال حاضر دارای مجلس و دولت اصولگراست بتوانیم فرهنگ دینی را در هیئتها ، مساجد و بخصوص در قشر جوان غنی کنیم و اعتبارات لازم برای فعالیتهای فرهنگی کشور را جذب کنیم .

وی تصریح کرد: در شرایطی که همه جا صحبت از کوچک شدن سیستم های اداری است ، سازمان تبلیغات اسلامی موفق شد کرج را به دو اداره تبلیغات اسلامی مجهز کند.

حجت الاسلام روحانی نژاد ضمن اظهار تأسف ازبی توجهی و نامهربانی مسئولان به بخش فرهنگ دینی تصریح کرد: برای راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی جنوب کرج ، سازمان تبلیغات 500 میلیون ریال مقروض شد و هیچ مسئولی حاضر به سرمایه گذاری و اختصاص بودجه در این زمینه نشد و این در حالی است که برای بسیاری ازجشنواره های پوچ و کم محتوا میلیارد ها ریال سرمایه گذاری می شود .

وی با اظهار اینکه کرج کلکسیون فرهنگ ، باور ، اعتقاد و آداب و رسوم است  تأسیس اداره جدید در این شهر را اجتناب ناپذیر خواهد و افزود: در شهری با این وسعت و  جمعیتی میلیونی وجود تنها 25 روحانی طرح هجرت تأسف بار است .

این مسئول در ادامه به اهمیت واقعه غدیر در اسلام اشاره کرد و از سازمان حج و زیارت خواست برنامه ای اتخاذ کند تا حجاج از منطقه غدیر بازدید کنند و این امر نقطه عطفی برای شناسایی اسلام و مذهب شیعه به جهان اسلام بخصوص مسلمانان اهل سنت کشور عربستان باشد .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی واقعه غدیر را مظلوم و غریب افتاده خواند و اظهار داشت: اگر به مسئله غدیر همانند عاشورا پرداخته می شد، غدیر اینقدر غریب نمی ماند و جهان اسلام به حقانیت شیعه و ولایت امیر المومنین (ع) ایمان می آورد .