تبیان، دستیار زندگی
خم  حضرت آیت الله نوری همدانی به مناسبت عید غدیر خم پیامی صادر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا در این پیام آمده است : حادثه غدیر خم تنها یک تاریخ گذشته نیست بلکه یک نقشه و درس بزرگ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام حضرت آیت الله نوری همدانی به مناسبت عید غدیر خم

حضرت آیت الله نوری همدانی به مناسبت عید غدیر خم پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا در این پیام آمده است : حادثه غدیر خم تنها یک تاریخ گذشته نیست بلکه یک نقشه و درس بزرگ از یک طرح کلی اسلام است.
متن کامل این پیام بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
الیو اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا
با سلام و تبریک عید غدیر ، عید اکمال دین و اتمام نعمت ، عیدی که با فضیلت ترین و گرامی ترین اعیاد اسلامی است بعرض می رساند :
لازم است که همه مسلمانان جهان بویژه مردم ولایتمدار کشور ایران اسلامی ، کشور امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء در ضمن برپاداشتن هرچه باشکوه تر و پر رونقتر مراسم این عید ، با این دید و با این نظر به این عید نگاه کنند که تنها یک تاریخ گذشته نیست بلکه یک نقشه و درس بزرگ از یک طرح کلی اسلام است که در راس جامعه اسلامی شخصیتی که بعد از پیامبر عزیز اسلام حضرت محمد صلی الله و علیه و آله در همه ابعاد فضیلت های انسانی کاملترین افراد است قرار می گیرد تا با اجرای کامل قوانین اسلامی عزت و اقتدار مسلمانان را تامین و همیشه محفوظ نماید.
این حکمت عالیه اسلامی باید همواره مد نظر و برقرار و پایدار تا ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه بماند
حسن نوری همدانی