تبیان، دستیار زندگی
ه»   شماره سی و هفتم ماهنامه علمی، فرهنگی، داخلی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با عنوان «فرهنگ جمعه» منتشر شد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، شماره دی‌ماه ماهنامه «فرهنگ جمعه» به دیدار بسیجیان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سی و هفتمین شماره ماهنامه «فرهنگ جمعه»

شماره سی و هفتم ماهنامه علمی، فرهنگی، داخلی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با عنوان «فرهنگ جمعه» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، شماره دی‌ماه ماهنامه «فرهنگ جمعه» به دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب، آموزه‌هایی از زندگی علامه طباطبایی، امامت جمعه و مدیریت فرهنگی، همبستگی ملی و گفت‌وگو با آیت الله حائری شیرازی پرداخته است.
مقام معظم رهبری در سالروز شهادت حضرت امام صادق(ع) و همزمان با هفته بسیج با هزاران نفر از بسیجیان سراسر كشور دیدار داشتند كه متن بیانات معظم له در این بخش درج شده است.
براساس این گزارش، به مناسبت سالروز ولادت علامه طباطبایی در بیست و نهم ذی الحجه در این شماره سید محمد شفیعی مازندرانی مقاله‌ای را درباره زندگینامه، اساتید و حالات معنوی علامه طباطبایی به رشته تحریر آورده و نكته‌هایی از زندگی آن عالم ربانی را ذكر كرده است.
رفتار فرهنگی با ریز موضوع رفتارهای ذلیلانه عنوان مطلبی است به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه كه به بررسی رفتارهای ذلت آفرین می‌پردازد. در این بخش به تكدی‌گری، آثار آن در قیامت و شیعه و تكدی‌گری پرداخته شده است.
این گزارش می‌افزاید: در بخش دیگری از این شماره به بررسی «غفلت» و عوامل آن و راه جلوگیری از آن به قلم آیت الله جوادی آملی آمده است.
همچنین گفت‌وگو با آیت الله حائری شیرازی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز، گیاه درمانی، گزارش فعالیت‌های فرهنگی ائمه جمعه و گزارش دیدار حجت‌الاسلام تقوی با آیت الله ابراهیم امینی، نایب رییس مجلس خبرگان در روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) از مطالب خواندی شماره جدید «فرهنگ جمعه‌» است.