تبیان، دستیار زندگی
دادستان عمومی و انقلاب شوش با اشاره به قتل یک جوان و پیدا شدن جسد وی گفت:این جنایت به طور ویژه از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در دست پیگیری است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیگیری قضایی حادثه قتل یک جوان با شلیک گلوله

دادستان عمومی و انقلاب شوش با اشاره به قتل یک جوان و پیدا شدن جسد وی گفت:این جنایت به طور ویژه از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در دست پیگیری است.

بخش حقوق تبیان

مصطفی نظری

مصطفی نظری ضمن تشریح این حادثه با بیان اینکه این جنایت غروب روز جمعه رخ داده افزود: جسد این جوان حدودا 25 ساله توسط چوپانی در روستای عنکوش بخش فتح المبین در 20 کیلومتری شهر شوش پیدا شده است.

وی گفت:هویت جسد مذکور شناسایی شده و موضوع قتل نیز به خانواده وی اطلاع داده شده است ضمن اینکه شناسایی عامل یا عوامل قتل از سوی پلیس آگاهی آغاز شده است.

دادستان شوش گفت:طبق اعلام پزشکی قانونی این جوان به ضرب گلوله از ناحیه پشت سر به قتل رسیده است.

نظری ادامه داد:با اقدام پلیس آگاهی بزودی سر نخ های بدست آمده در این رابطه پیگیری و برای رفع نگرانی مردم اطلاع رسانی می شود.دادستان شوش گفت:طبق اعلام پزشکی قانونی این جوان به ضرب گلوله از ناحیه پشت سر به قتل رسیده است.

نظری ادامه داد:با اقدام پلیس آگاهی بزودی سر نخ های بدست آمده در این رابطه پیگیری و برای رفع نگرانی مردم اطلاع رسانی می شود.

دادستان شوش همچنین در خصوص برخی اخبار منتشر شده در رابطه با شهرداری حر ، ضمن تکذیب خبر بازداشت شهردار گفت: شهردار حر بازداشت نشده است.

علی پورباقر شهردار حر نیز علت حضور خود در دادگستری شهرستان شوش را پاسخگویی به برخی سئوالات عنوان کرد و گفت:پیمانکاری که 700 میلیون ریال از شهرداری حر طلبکار است برای وصول طلب خود علیه اینجانب اقدام به طرح شکایت شخصی در دستگاه قضایی کرده است. وی افزود:طلب این پیمانکار مربوط به سال 1391 و زمانیکه اینجانب شهردار حر نبودم می باشد.

شهردار حر افزود:از آنجا که اینجانب مسئولیت شهرداری حر را بر عهده دارم برای پاسخ به سئوالات قاضی پرونده به دادگستری شوش مراجعه کردم. پورباقر اظهار کرد:با تمام وجود از اسناد شهرداری حر دفاع خواهم کرد ضمن اینکه طلب پیمانکار نیز پرداخت خواهد شد.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .