تبیان، دستیار زندگی
معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: با خرید هر کالای ایرانی دست کم یک نفر از بیکاری نجات می یابد و این بهترین خدمت به مردم خودمان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با خرید هر کالای ایرانی، یک نفر ازبیکاری نجات می یابد

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: با خرید هر کالای ایرانی دست کم یک نفر از بیکاری نجات می یابد و این بهترین خدمت به مردم خودمان است.

بخش حقوق تبیان

حجت الاسلام هادی صادقی

حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی درباره خرید کالاهای ایرانی با توجه به نزدیک بودن عید نوروز افزود: وقتی کالای خارجی می خریم درحقیقت به خارجی ها و اقتصاد آنان خدمت کرده ایم.

معاون فرهنگی قوه قضائیه با به فال نیک گرفتن اقدام رسانه ها نسبت به کار کردن روی این موضوع در تشکیل کمپینی به همین منظور، اظهار کرد: هر چه رسانه ها بیشتر روی این بحث کار کنند ، نتیجه اش این می شود که مردم روز به روز توجه بیشتری به خرید کالاهای ایرانی پیدا می کنند.

وی اضافه کرد: خودم احساس می کنم خرید کالادر خانواده و اطرافیانم با گذشته بسیار فرق کرده است و گرایش بیشتری را به سمت خرید کالاهای ایرانی می بینم ؛ برای همین از شما رسانه ها می خواهم قدر خود را بدانید.

صادقی خطاب به رسانه ها خاطرنشان کرد: بدانید مسئولیت شما در این عرصه سنگین است و باید روی این موضوع به شیوه های مختلف و فراوان کار کنید.

معاون فرهنگی قوه قضائیه تصریح کرد: رسانه ها باید برای مردم ملموس کنند که هم کالای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار است و هم این که اگر مردم این کالاها را خریداری کنند چه آثار و برکاتی بر کل کشور دارد و آثارش به طور غیرمستقیم به خودشان هم می رسد. وی یادآور شد: هر چه رسانه ها بیشتر به این موضوع بپردازند بازتاب بهتر و بیشتری خواهد داشت.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .