تبیان، دستیار زندگی
ست نماینده ولی فقیه در استان مركزی و امام جمعه اراك عید غدیر خم را یكی از بزرگترین اعیاد اسلامی عنوان كرد و گفت: همگانی شدن فرهنگ غدیر نیاز به تبلیغات و اجرای برنامه‌های متنوع و مناسب دارد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همگانی شدن فرهنگ "غدیر" درگرو تبلیغات مناسب است


نماینده ولی فقیه در استان مركزی و امام جمعه اراك عید غدیر خم را یكی از بزرگترین اعیاد اسلامی عنوان كرد و گفت: همگانی شدن فرهنگ غدیر نیاز به تبلیغات و اجرای برنامه‌های متنوع و مناسب دارد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ایرنا آیت‌الله احمد محسنی افزود: معرفی و آشنا كردن جوانان و تبیین غدیر در جامعه كمرنگ است كه این مسئله وظیفه مسوولان را سنگین‌تر می‌كند.

وی گفت: درعید غدیرخم دین اسلام كامل شد كه این مهم موجب ناامیدی كافران و به كمال رسیدن نعمت خدا بر مردم شده است.

وی تاكید كرد: در روز غدیر ثابت شد كه ادامه حیات دین اسلام قائم به فرد نبوده بلكه زنده و پویایی دین را حضرت حق تضمین كرده است.

امام جمعه اراك تصریح كرد: آشنایی مردم به ویژه جوانان با فرهنگ غدیر ضروری است زیرا كه ما به عنوان شیعه‌حضرت علی (ع) باید افتخارات صدر اسلام را حفظ كنیم.

وی ادامه داد: دشمنان با تبلیغات و هزینه‌های مالی فراوان در صدر اسلام توانستند غدیر را وارونه جلوه دهند اما از محو این واقعه بزرگ و اثر گذار عاجز ماندند.

وی، تجلیل ازسادات، خانواده معظم شهیدان، رسیدگی به‌ایتام، حضوردر مدارس ودانشگاهها واهدا جوایز به اسامی افرادی كه نام آنان علی و روح الله است را از برنامه‌های هفته ولایت در استان مركزی ذكر كرد.

آیت‌الله محسنی گركانی همچنین پیشنهاد كرد خدمات رایگان پزشكی،حمل و نقل درون شهری، نانوایی‌ها و مراسم جشن تكلیف دانش آموزان در هفته ولایت انجام شود.

امام جمعه اراك از رسانه‌های جمعی و محلی استان مركزی خواست با تبلیغات مناسب وپوشش خبری و گزارشی برای آشنایی بیشتر مردم با مسئله ولایت و واقعه غدیر تلاش كنند.