تبیان، دستیار زندگی
نایین، رییس تعزیرات حکومتی شهرستان های نایین و خور و بیابانک گفت:300 فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش 50 میلیارد ریال در سالجاری مورد رسیدگی قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رسیدگی به ٣٠٠ پرونده قاچاق کالا

رییس تعزیرات حکومتی شهرستان های نایین و خور و بیابانک گفت:300 فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش 50 میلیارد ریال در سالجاری مورد رسیدگی قرار گرفت.

بخش حقوق تبیان

میثم عربیان

میثم عربیان با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه ایام نوروز 96 در شرق استان اصفهان گفت: در حوزه های تخلفات صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا و ارز، طرح نظارتی ویژه از اول اسفند آغاز می شود و تا پانزدهم فروردین سال 96 ادامه دارد.

وی افزود: گشت های مشترک در قالب تیم های نظارتی اررگان های مربوطه در مدت مزبور انجام و به تخلفات احتمالی در اسرع وقت رسیدگی می شود.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان های نایین و خور و بیابانک اضافه کرد: از ابتدای سال95 به تعداد 290 فقره پرونده تخلف صنفی و بهداشتی رسیدگی شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان های نایین و خور و بیابانک اضافه کرد: از ابتدای سال95 به تعداد 290 فقره پرونده تخلف صنفی و بهداشتی رسیدگی شده است.

وی به صلاحیت تعزیرات حکومتی در رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز پرداخت و بیان داشت: در ایستگاه بازرسی شهید شرافت نایین و شهید رشیدی خور و بیابانک بالغ بر 300 فقره پرونده قاچاق با ارزش بالغ بر 50 میلیارد ریال رسیدگی شده است.

عربیان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و شکایت با شماره تلفن های 124 و 46259210 تماس بگیرند.

نایین در 140 کیلومتری و خور و بیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .