تبیان، دستیار زندگی
ند كسانی كه مخالف اجرای صحیح احكام اسلام ناب مانند  قصاص  و  حدود  می‌باشند مسلمان واقعی نیستند و تنها نام اسلام را برای خود یدك می‌كشند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ایرنا حضرت آیت‌الله نوری همدا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كسانی كه‌مخالف اجرای احكام اسلام می باشند،مسلمان نیستند

كسانی كه مخالف اجرای صحیح احكام اسلام ناب مانند  قصاص  و  حدود  می‌باشند مسلمان واقعی نیستند و تنها نام اسلام را برای خود یدك می‌كشند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ایرنا حضرت آیت‌الله نوری همدانی  در دیدار نخبگان زن استان گلستان با وی افزود: كسانی كه در اجرای احكام درست اسلام در جامعه تردید دارند در مسلمان بودن آنان خلل ایجاد شده است.

وی گفت: همه كسانی كه احساسات و عواطف‌اسلامی دارند باید در برابر منطق و احكام اسلام ناب محمدی (ص) تسلیم شوند.

آیت‌الله نوری همدانی بااشاره به كینه‌های تاریخی دشمنان برای مخالفت با احكام اسلامی گفت: با وجودی كه خداوند به یهود و نصارا در كتابهای انجیل و تورات نیز بشارت آمدن پیامبر بزرگ اسلام را داده است ولی هنوز آنها با احكام اسلام دشمنی می‌كنند.

وی تصریح كرد: صهیونیست‌ها قصد دارند كه از روی عناد احكام اسلام را تضعیف نمایند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خاطرات عید قربان و شجاعت و صداقت حضرت‌ابراهیم (ع) و فرزندش اسماعیل باید برای همیشه حفظ شود.

آیت‌الله نوری همدانی‌اظهار داشت: كسانی كه در آستانه این عید بزرگ به خانه خدا اعزام می‌شوند باید از دل و جان تسلیم امرالهی باشند و از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش زنان در انقلاب اسلامی ایران اشاره كرد و گفت: در اسلام میان زنان و مردان هیچگونه تبعیضی وجود ندارد و تنها غربزدگان به این مسایل منفی دامن می‌زنند.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان كرد: برخی افراد وابسته به تفكر غرب فكر كردند كه اسلام میان زنان و مردان تبعیض قابل شده‌است و برای رفع این تبعیض كنوانسیون منع تبعیض را مطرح كردند.

وی ادامه داد: زنان ما باید با الگوگیری از زنان بزرگ اسلام شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند و بر پندارهای غافلان نیز خط بطلان بكشند.