تبیان، دستیار زندگی
قم- ایرنا- نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات باشکوه ، سالم و با مشارکت حداکثری مدنظر همه مسئولان است و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

انتخابات باشکوه ، سالم و با مشارکت حداکثری مدنظر همه مسئولان است و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

بخش سیاست تبیان

لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا ، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه هماهنگی هیات نظارت و هیات اجرایی استان قم، گفت : تکلیف ما این است که انتخابات را سالم برگزار کنیم و در نهایت هر کسی که مردم انتخاب کنند مورد احترام نمایندگان مردم و مسئولان است.
وی با تاکید بر اجرای قانون اضافه کرد: در بررسی صلاحیت ها ، این نکته قابل توجه است که افراد ناصالح و کسانی که به بیت المال دست اندازی داشته اند، صلاحیت شان تایید نشود.
وی با بیان این که هیات نظارت استان، شهرستان و بخش های استان در وقت قانونی تعیین و جلسه ها تشکیل شده است، اظهار داشت: در جلسات برگزار شده مطالب لازم مبنی بر امانت داری را منعکس نموده ایم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام نتیجه آراء از صندوق های انتخاباتی در اسرع وقت را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برای ایجاد ساز و کار تحقق این مساله تلاش لازم صورت بگیرد.
امیرآبادی همچنین با تاکید بر اطلاع رسانی شفاف به مردم مبنی بر اخذ رای از روستاییانی که مقیم روستاها هستند، اظهار داشت: مسئولان هیات های اجرایی و بازرسی باید همکاری لازم را با یکدیگر در این رابطه داشته باشند.
رضا سیار فرماندار قم و حجت الاسلام محمد جواد وافی رئیسان هیات های اجرایی و نظارت شهرستان قم در این جلسه به بیان گزارش و نظرهای خود در راستای برگزاری انتخابات پیش رو پرداختند.
جلسه هماهنگی هیات نظارت و هیات اجرایی استان قم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری قم برگزار شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود.


منبع : ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .