تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان، گفت: چهارمین گردهمایی مسئولان جوانان سراسر کشور از روز سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵، در شیراز برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه های حوزه جوانان در سال ۹۶ تبیین می شود

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان، گفت: چهارمین گردهمایی مسئولان جوانان سراسر کشور از روز سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵، در شیراز برگزار می‌شود.

بخش خانواده ی تبیان

title

سیدجواد رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری چهارمین گردهمایی مسئولان جوانان سراسر کشور در شیراز، افزود: در این گردهمایی که با حضور معاونان جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها برگزار می‌شود هرکدام از واحدهای معاونت ساماندهی امور جوانان در پنل‌های تخصصی‌شان به بررسی عملکرد سال جاری استان‌ها و اقدامات آنها و همچنین بررسی انطباق آن با سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغ شده خواهند پرداخت و برنامه‌های سال ۹۶ تبیین خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین آسیب شناسی در خصوص دلایل عدم توفیق برخی استان‌ها و راهکار برای فعالیت بیشتر و اقدامات موثرتر در استان‌ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان تاکید کرد: موضوع آسیبهای اجتماعی که بخشی از آن بر اساس تقسیم کار شورای اجتماعی کشور در واحدهای استانی وزارت ورزش و جوانان باید پیگیری شود، با حضور مشاور وزیر کشور و معاون مرکز اجتماعی وزارت کشور بررسی خواهد شد و انتظارات در سال ۹۶ و اقدامات سال ۹۵ و همچنین مشکلاتی که در اجرای برنامه ها در استان‌ها با آن مواجه هستند مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا با رفع موانع اقدامات شایسته ای با مشارکت جوانان در کاهش آسیبهای اجتماعی انحام شود.

رضوی اضافه کرد: در ادامه موضوع همکاری مشترک با صندوق کارآفرینی امید بحث خواهد شد و تبیین نوع همکاری و تعامل بین معادنت جوانان استان‌ها با صندوق کارآفرینی امید در نحوه بهره مندی جوانان از تسهیلات مرتبط با اشتغال و کارآفرینی و همچنین ازدواج جوانان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: همچنین در این گردهمایی با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر  بحث و بررسی در خصوص مسائل و مشکلات حوزه جوانان استان‌ها با معاونت مربوطه انجام خواهد شد و در نهایت از معاونین جوانان استان‌هایی که با شاخص‌های ارزیابی عملکرد حائز رتبه برتر شدند تقدیر خواهد شد.


منبع: خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.