تبیان، دستیار زندگی
گوشی هواوی با نمایشگر اولد و باتری 4000 میلی آمپرساعتی در TENAA رویت شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گوشی هواوی با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی در TENAA

مشخصات یک گوشی‌هوشمند جدید از هواوی در رگولاتوری چین رویت شد. این محصول یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد و صفحه‌نمایش آن هم از نوع اولد است.

بخش دانش و زندگی تبیان

گوشی هواوی

مشخصات یک گوشی‌هوشمند جدید از هواوی در رگولاتوری چین رویت شد. این محصول یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد و صفحه‌نمایش آن هم از نوع اولد است.

یک گوشی‌هوشمند جدید از هواوی در رگولاتوری چین (TENAA) رویت شد. این دستگاه دارای شناسه‌ی مدل NCE-TL10 بوده و بر طبق مشخصات درج شده در تِنا، ظاهرا از یک صفحه‌نمایش اولد (OLED) بهره می‌برد.

طراحی این گوشی‌هوشمند تا حدودی ما را به یاد گوشی شیائومی ردمی نوت ۳ می‌اندازد با این تفاوت که خروجی اسپیکر در بخش پشتی دستگاه تعبیه نشده است. در بخش پشتی گوشی جدید هواوی یک دوربین تکی به چشم می‌خورد که در زیر آن هم یک سنسور اثر انگشت قرار داده شده است. بین سنسور اثر انگشت و دوربین پشتی نیز می‌توان فلش ال‌ای‌دی را مشاهده کرد. در پایین بخش پشتی این محصول علاوه بر لوگوی هواوی، لوگوی اپراتور چاینا موبایل هم درج شده است. اما جلوی دستگاه از حاشیه‌های زیادی بهره می‌برد و ظاهرا دکمه‌های ناوبری این گوشی‌هوشمند از نوع دیجیتالی خواهد بود چراکه در پایین نمایشگر این دستگاه برند هواوی قرار داده شده و جایی برای دکمه‌های ناوبری خازنی ندارد.

بر اساس اطلاعاتی که از گوشی مورد بحث در تنا رویت شده، این محصول از نمایشگری ۵ اینچی با کیفیت 720p بهره خواهد برد. حافظه‌ی رم گوشی یاد شده ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. البته این محصول از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توان از این طریق تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر به حافظه‌ی داخلی آن اضافه کرد.

دوربین پشتی گوشی‌هوشمند نامبرده ۱۳ مگاپیکسلی است و همانطور که اشاره کردیم یک فلش ال‌ای‌دی در زیر آن تعبیه شده است. دوربین جلویی این محصول نیز ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه همانند گوشی‌هوشمند ردمی نوت ۳ دقیقا از یک باتری با ظرفی ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌إرد. پردازنده‌ی گوشی جدید هواوی هشت هسته‌ای بوده و فرکانس کاری هسته‌های آن ۱.۵ گیگاهرتز است. البته تا کنون هیچ اشاره‌ای به نام شرکت سازنده‌ی این پردازنده نشده است. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن هم اندروید ۶.۰ مارشمالو است که مثل همیشه رابط کاربری انحصاری هواوی بر روی آن اعمال خواهد شد.

با توجه به مشخصات فنی این دستگاه به‌نظر می‌رسد با یک گوشی میان‌رده مواجه هستیم. نکته مهم در مورد این محصول استفاده از یک نمایشگر ۵ اینچی اولد با کیفیت 720p است که گفته شده این صفحه‌نمایش توسط یک تامین‌کننده‌ی داخلی تولید شده است. مطمئنا اگر رزولوشن این گوشی‌هوشمند 1080p در نظر گرفته می‌شد، افراد بیشتری از آن استقبال می‌کردند. البته این احتمال هم وجود دارد که درج رزولوشن 720p یک خطا از جانب وب‌سایت تنا باشد. در هر حال باید کمی منتظر بمانیم تا این گوشی‌هوشمند جدید رسما توسط هواوی معرفی شود و در آن زمان از وضوح تصویری آن مطلع خواهیم شد.


منبع:زومیت

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .