تبیان، دستیار زندگی
کارگردان فیلم سینمایی«به کودکان شلیک نکنید» گفت: به نظر می رسد مشکلات برطرف شده است و احتمالاً بهار ۹۶ «به کودکان شلیک نکنید» را جلوی دوربین می بریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«به کودکان شلیک نکنید» بهار 96 جلوی دوربین می‌رود

کارگردان فیلم سینمایی«به کودکان شلیک نکنید» گفت: به نظر می‌رسد مشکلات برطرف شده است و احتمالاً بهار ۹۶ «به کودکان شلیک نکنید» را جلوی دوربین می‌بریم.

بخش سینما وتلویزیون تبیان

title

انسیه شاه‌حسینی کارگردان فیلم سینمایی«به کودکان شلیک نکنید» ، درباره مراحل ساخت این فیلم سینمایی گفت: در حال حاضر تمام مراحل پیش تولید فیلم «به کودکان شلیک نکنید» به پایان رسیده است و منتظر اجازه تهیه‌کننده فیلم برای آغاز تصویربرداری هستیم.

وی با تاکید بر ساخت این فیلم اظهار کرد: حدود سه سال است که برای ساخت فیلم سینمایی«به کودکان شلیک نکنید» منتظر هستم. به نظر می‌رسد که تمام کارهای انجام شده است و بهار 96 این پروژه را کلید خواهیم زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی سید سعید سیدزاده در 25 آذرماه سال 94 پروانه ساخت دریافت کرد. این فیلم سینمایی که اثری در عرصه دفاع مقدس است؛ به علت مشکل مالی تاکنون توانسته جلوی دوربین برود. انسیه شاه حسینی اولین زن فیلمسازی است که در عرصه دفاع مقدس دست به ساخت فیلم زده است و آثاری چون «غروب شد بیا»، «شب بخیر فرمانده»، «پنالتی» و «زیباتر از زندگی» در کارنامه خود دارد.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .