تبیان، دستیار زندگی
س) جامعه علمیه الزهرا (س) قم از بانوان علاقمند به تحصیل علوم حوزوی که دارای مدرک دیپلم با معدل 14 باشند حضوری و غیرحضوری نام‌نویسی می کند. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان، شرایط اختصاصی برای تحصیل در برنامه تمام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز نام‌نویسی از بانوان طلبه در جامعه علمیه الزهرا (س)

جامعه علمیه الزهرا (س) قم از بانوان علاقمند به تحصیل علوم حوزوی که دارای مدرک دیپلم با معدل 14 باشند حضوری و غیرحضوری نام‌نویسی می کند.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان، شرایط اختصاصی برای تحصیل در برنامه تمام وقت این حوزه، قبولی در آزمون ورودی است. علاقه مندان به این نوع تحصیل باید متولد سال 1365 و بعد از آن باشند. دارندگان مدرک كارشناسی یا بالاتر از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند. برای این برنامه 190 واحد درسی در طول 4 سال در نظر گرفته شده است و به فارغ التحصیلان، مدرک اتمام سطح دو ارائه می شود.
برای تحصیلات غیر حضوری نیز دو برنامه غیر حضوری رسمی و غیر حضوری حوزوی محض ارائه می شود. در برنامه غیر حضوری رسمی، 190 واحد درسی در طول 7 سال و در برنامه غیر حضوری حوزوی محض، 120 واحد درسی در مدت 4 سال به صورت لوح فشرده و کتاب ارائه می شود. در پایان هر نیمسال، امتحانات حضوری در قم برگزار خواهد شد.
 برنامه دیگری که این حوزه در نظر گرفته است آموزش غیر حضوری معارف اسلامی است که در آن، پذیرفته شدگان با عقاید، تفسیر، اخلاق، احکام، حدیث، نهج البلاغه، تاریخ اسلام، ولایت فقیه، قانون اساسی و حقوق خانواده آشنا می شوند و در امتحانات غیر حضوری شرکت خواهند کرد.
زمان نام‌نویسی در این حوزه از 19دی ماه تا 25بهمن ماه سال جاری خواهد بود. علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 2114444 و 2112291 با پیش شماره 0251 تماس بگیرند.