تبیان، دستیار زندگی
گچساران- ایرنا- امام جمعه دوگنبدان با اشاره به روز 22 اسفند که به نام تکریم مادران و خانواده شهیدان نام گذاری شده است، گفت که مادران شهدا اسوه های صبر و پایداری هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مادران شهدا اسوه های صبر و پایداری هستند

امام جمعه دوگنبدان با اشاره به روز 22 اسفند که به نام تکریم مادران و خانواده شهیدان نام‌گذاری شده است، گفت که مادران شهدا اسوه‌های صبر و پایداری هستند.

title

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افزود: از دست دادن فرزند به عنوان عزیرترین گوهر وجود برای یک مادر سخت‌ترین آزمایش الهی است که این بانوان صبور از آن سربلند بیرون آمدند.
وی همسران شهیدان را از دیگر بانوان رنج کشیده ایران اسلامی توصیف کرد.
امام جمعه دوگنبدان بیان کرد که اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مدیون مادرانی است که با پرورش فرزندانی ایثارگر در پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش آفرینی کردند.
امام جمعه دوگنبدان با یادآوری شرکت گسترده مردم در جشن نیکوکاری از مردم نوع دوست این دیار قدردانی کرد.
حجازی بیان کرد که برپایی جشن نیکوکاری برای دستگیری از نیازمندان ضرورتی است که زمینه ساز شادی و نشاط نیازمندان جامعه اسلامی است.
وی ابراز داشت که فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان میراث گران‌بهای مکتب تشیع است که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران (ره) آن را احیا کرد.
حجازی گفت که برپایی جشن نیکوکاری به نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکی در حق دیگران و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر کمک می‌کند.



این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.