تبیان، دستیار زندگی
شد  دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور در آغاز پنجمین سفر استانی خود، دقایقی پیش وارد قشم از توابع استان هرمزگان شد و مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امام جمعه، مسئولان و مقامات محلی این شهر قرار گرفت. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس جمهور وارد قشم شد

دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور در آغاز پنجمین سفر استانی خود، دقایقی پیش وارد قشم از توابع استان هرمزگان شد و مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امام جمعه، مسئولان و مقامات محلی این شهر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا ،‌ دکتر احمدی نژاد سفر خود را از قشم آغاز کرده و ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم، در جریان روند بازسازی بخش زلزله زده جزیره قشم قرار خواهد گرفت.
رئیس جمهور در این سفر سه روزه علاوه برقشم، با مردم شهرهای بندر عباس، حاجی آباد، ابوموسی ، بندرلنگه و بستک، میناب، رودان و جاسک نیز دیدار خواهد کرد.
احمدی نژاد پس از حضور در قشم، امروز با مردم، ایثارگران و منتخبین اقشار مختلف بندرعباس نیز دیدار خواهد داشت.
وی امروز پس از حضور در قشم، با مردم، ایثارگران و منتخبین اقشار مختلف بندرعباس نیز دیدار خواهد داشت.
حضور در گلزار شهدا، سخنرانی در جمع اقشار مختلف مردم و دیداربا نخبگان، خانواده شهدا و ایثارگران استان هرمزگان، از مهمترین برنامه های رئیس جمهور است.
زمین لرزه ای به قدرت 9/5 ریشتر روز ششم آذرماه سال جاری جزیره قشم را لرزاند که بر اثر آن چند روستای این جزیره تخریب و تعدادی از مردم نیز کشته و زخمی شدند.
پیش از سفر رییس جمهور به قشم ، وزیر کشور با حضور در این منطقه به بررسی مشکلات و نیازهای مردم برای ارائه به رییس جمهور پرداخت.
آخرین برنامه رییس جمهور نیز حضور در هیات دولت و برگزاری پنجمین جلسه استانی هیات دولت در هرمزگان خواهد بود و موارد لازم در این خصوص را تصویب خواهد کرد.