تبیان، دستیار زندگی
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان قم گفت: هیئت های نظارت از ورود کاندیداهایی که به جریان های مسئله دار، معارض و زاویه دار با نظام وابستگی دارند، جلو گیری کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورود ممنوع به افراد منحرف سیاسی

هیئت‌های نظارت از ورود کاندیداهایی که به جریان‌های مسئله‌دار، معارض و زاویه‌دار با نظام وابستگی دارند، جلو‌گیری کنند.

بخش سیاست تبیان

ورود ممنوع به افراد منحرف سیاسی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان قم با اشاره به روند تأیید صلاحیت کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورا، اظهار داشت: صلاحیت‌های عمومی  کاندیداهای شوراها هم در قانون اساسی و هم در سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مشخص شده است.

وی با بیان اینکه افرادی با حسن شهرت باید کاندیدای انتخابات شوراها شوند، گفت: هیئت‌های نظارت باید مراقب ورود افرادی که سوء پیشینه، دارای سوابق جریانی سیاسی و گروهکی ضدنظام و دارای انحراف سیاسی و اخلاقی هستند به شوراهای شهر و روستا باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حوزه مدیریت شهری دارای اهمیت بسیاری است و این مسئله نشان می‌دهد که اعضای شورای شهر به عنوان تصمیم‌گیران این حوزه باید تخصص لازم را برای مدیریت بخش‌های مختلف مدیریت شهری داشته باشند، تصریح کرد: مردم باید کاندیداهایی را انتخاب کنند که تخصص‌های مربوط به مدیریت شهری را داشته باشند و دارای تخصص در حوزه‌های شهرسازی، مباحث زیست محیطی و همچنین ترافیک باشند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان قم با بیان اینکه هیئت‌های نظارت باید با دقت به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند، تاکید کرد: کاندیداهای شوراها باید به ارزش‌ها و اصول پایبند و هیئت‌های نظارت نیز از ورود کاندیداهایی که نسبت به جریان‌های مسئله‌دار و معارض و زاویه‌دار با نظام وابستگی دارند، جلوگیری کنند.


منبع : خبرگزاری تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .