تبیان، دستیار زندگی
دبیرکل حزب حاما درباره جزئیات دیدار هیأت رئیسه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان با رئیس جمهور که حضور چند کاندیدای در سایه اصلاح طلب به وی توصیه شده بود را دارای موافقان و مخالفان زیادی در شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان می داند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارائه لیست قطعی اصلاح طلبان پس از نوروز

دبیرکل حزب حاما درباره جزئیات دیدار هیأت رئیسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور که حضور چند کاندیدای در سایه اصلاح طلب به وی توصیه شده بود را دارای موافقان و مخالفان زیادی در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان می‌داند.

بخش سیاست تبیان

ارائه لیست قطعی اصلاح طلبان پس از نوروز

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران (حاما) در جمع خبرنگاران درباره نشست هیأت رئیسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور اظهارداشت: حضور چند کاندیدای اصلاح طلب در کنار آقای روحانی هنوز قطعی نشده است.

وی افزود: در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کاندیداتوری چند چهره اصلاح طلب در کنار روحانی مخالف و موافقان زیادی دارد و هنوز به صورت یک مصوبه ابلاغ نشده است و به یک نظر واحد نرسیده‌ایم.

حکیمی‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا اصلاح طلبان ظرفیت این را دارند که یک کاندیدای پوششی برای انتخابات سال 96 معرفی کنند، گفت: بله، چهره‌های زیادی در بین اصلاح طلبان وجود دارد که ظرفیت کاندیداتوری دارند اما مصالح و منافع ملی ایجاب می‌کند که ریاست جمهوری آقای روحانی ادامه یابد. اولویت اصلاح طلبان در وهله اول منافع ملی است بعد منافع جناحی و گروهی.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که در لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر 96 اعضای فعلی شورای شهر بنا است حضور نداشته باشند، گفت: خیر، هنوز چنین بحث‌هایی در شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان شکل نگرفته است و ما وارد سهمیه بندی‌ها نیز نشده‌ایم و اینها هیجانات خبری است. لیست و ورود به مصادیق برای انتخابات شوراها بعد از عید یعنی در فروردین 96 کلید می‌خورد.


منبع : خبرگزاری فارس
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .