تبیان، دستیار زندگی
ود  مردم خداجوی قم همگام با طلاب و فضلای حوزه، امروز صبح نماز عید سعید قربان را در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به امامت نایب رییس مجلس خبرگان رهبری اقامه كردند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، در خطبه‌ها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شایسته است از تعطیلات نوروز كاسته و به تعطیلات اعیاد اسلامی افزوده شود

مردم خداجوی قم همگام با طلاب و فضلای حوزه، امروز صبح نماز عید سعید قربان را در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به امامت نایب رییس مجلس خبرگان رهبری اقامه كردند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، در خطبه‌های نماز عید قربان، آیت الله ابراهیم امینی حركت مردم قم را در 19 دی سال مد نظر قرار داد و گفت: قیام مردم قم آغازگر دور جدید مبارزات در دفاع از مرجعیت و امام خمینی (ره) بود.
وی در ادامه ضایعه فقدان شهادت‌گونه فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سانحه هوایی مایه تاسف دانست و برای خانواده‌های آنان صبر جمیل مسالت كرد.
امام جمعه قم اعیاد فطر و قربان را دو عید رسمی مسلمانان برشمرد و گفت: متاسفانه درمیان ما ایرانیان این دو عید جلوه خاصی ندارد و بیشتر به عید نوروز توجه می‌شود.
وی افزود: شایسته است از تعطیلات نوروز كاسته و به تعطیلات این دو عید اسلامی افزوده شود و مردم در این اعیاد سنت صله رحم را انجام دهند.