تبیان، دستیار زندگی
چگونه در نوروز با نوجوان مصالحه کنیم؟ زیبایی های اسفند ماه را چگونه ببینیم؟ چگونه یک همسفر خوب پیدا کنید؟ چگونه چهارشنبه سوری را برای فرزندتان ایمن کنید؟ حجاب را چگونه برای اطرافیانت زیبا کنید؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوروز زیبا ودلنشین

چگونه در نوروز با نوجوان مصالحه کنیم؟ زیبایی های اسفند ماه را  چگونه ببینیم؟ چگونه یک همسفر خوب پیدا کنید؟ چگونه چهارشنبه سوری را برای فرزندتان ایمن کنید؟ حجاب را چگونه  برای اطرافیانت زیبا کنید؟با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید؟

فرآوری: ساراسرکمری –بخش خانواده ایرانی تبیان

نوروز زیبا ودلنشین

چگونه در نوروز با نوجوان مصالحه کنیم؟

این طبیعی است که والدین و فرزندان کم کم از هم دور می شوند و به سمت دو قطب متفاوت می روند، به عقیده شما که پدر و مادر هستید وظیفه کیست که به رغم بی میلی طرف مقابل، خود را به دیگری نزدیک کند؟ والدین یا نوجوان؟

زیبایی های اسفند ماه را ببینیم

آمدن بهار همواره خبر از آمدن روزهایی زیبا می دهد و همه چشم انتظار روزهای زیبای زمین و طبیعت هستند

چگونه یک همسفر خوب پیدا کنید؟

داشتن یک همسفر خوب می تواند هر سفری را خاطره انگیز کند. پس اگر در تعطیلات سال نو قصد سفر دارید تا دیر نشده به دنبال یک همسفر خوب برای خودتان باشید.

زندگی زیبا با یک لیوان آب! 

همه ی ما مقداری از لیوان آبی که در دست داریم را، نوشیده ایم و مقداری هم مانده است، مانند زندگی

چگونه چهارشنبه سوری را برای فرزندتان ایمن کنید؟

اسفند ماه که می رسد نگرانی ها نسبت به حوادث چهارشنبه سوریِ پیش رو هم سر باز می کنند. اما نگرانی به تنهایی کافی نیست، کاستن از مخاطرات نو ظهور این جشن آیینی در دست آگاهی و همت ما والدین است

حجاب را برای اطرافیانت زیبا کن

حجاب دستور خدای بزرگ برای بانوان مسلمان است، از حدود 9 سالگی که دختران به سن تکلیف می رسند، می توان حجاب را برایشان جذاب و زیبا کرد.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.