تبیان، دستیار زندگی
«مهدخت مخبر» ترانه سرا و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت در بیمارستان بستری شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک ترانه‌سرا در بیمارستان بستری شد

«مهدخت مخبر» ترانه‌سرا و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت در بیمارستان بستری شد.

بخش هنری تبیان
مهدخت مخبر

مهدخت مخبر - ترانه‌سرا - در بیمارستان رسالت تهران بستری شده است. این هنرمند حوزه شعر که سابقه همکاری با «ایرج جنتی عطایی» و «معینی کرمانشاهی» را در کارنامه هنری خود دارد و از چند روز قبل به‌دلیل ضعف شدید جسمانی در بیمارستان بستری شده است، در جریان عیادت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، گفت: مدت طولانی‌ای است که با سختی‌های فراوانی از نظر جسمی مواجه شده‌ام، به‌گونه‌ای که برای جابه‌جایی و حرکت کردن مشکلات زیادی دارم.

این هنرمند که ترانه‌هایش با آثاری از آهنگسازان مانند اسدالله ملک، بزرگ لشکری، جواد و منوچهر لشکری، جلیل عندلیبی به گوش رسیده است، ادامه داد: با مشکلات جسمانی می‌توان به‌گونه‌ای کنار آمد، اما دلم بیشتر به‌خاطر بی‌توجهی نسبت به ترانه‌سراها و هنرمندان این حوزه گرفته است.

مخبر افزود: دوستانی مانند اکبر گلپا و چند نفر دیگر از هنرمندان به‌صورت تلفنی جویای احوال من بوده‌اند، اما روزگار بدی شده، کسی به فکر ترانه‌سراها نیست.

سیدعباس عظیمی - مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت - نیز با ابلاغ سلام مرادخانی - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - و اظهار همدلی با این هنرمند پیشکسوت، گفت: متاسفانه کسالت فعلی مانع توفیق همراهی شما در سفر کیش شد و جای شما در این سفر بسیار خالی بود، اگر مشغله کاری و برنامه‌های فشرده این چند روز نبود، حتما زودتر از این برای عیادت آمده بودیم، این موسسه همواره به فکر و یاد شما پیشکسوتان هست.


منبع:روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت