تبیان، دستیار زندگی
مبنای حرکت جبهه مردمی، پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری در موضوع انقلاب و انقلابی گری و مطالبه ایشان در بازگشت به انقلاب است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مبنای حرکت جبهه مردمی

مبنای حرکت جبهه مردمی، پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری در موضوع انقلاب و انقلابی گری و مطالبه ایشان در بازگشت به انقلاب است.

بخش سیاست تبیان

مبنای حرکت جبهه مردمی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، محمدباقر ذوالقدر رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نخستین نشست هم اندیشی نخبگان این جبهه با اشاره به مبانی و اصول حرکت جبهه مردمی و دلایل تأسیس آن اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی است و تصمیمات در آن بر اساس مشارکت بدنه و اهل نظر و نخبگان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: برخلاف رویه های منسوخ که برخی بنشینند و برای دیگران تصمیم بگیرند و به آن ها ابلاغ کنند، تصمیمات مشارکتی و مردم سالارانه اتخاذ می شود.

گفتمان انتخاب شده، گفتمان اصلی و فرعی و سیاست ها و برنامه های جبهه برای ورود به انتخابات موضوع مهم دیگری است که در این نشست به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از حاضران که اعضای شورای مرکزی جبهه، نامزدهای احتمالی جبهه برای ریاست جمهوری واعضای کمیته های اقشار این جبهه بودند درخواست کرد در مذاکرات شرکت کنند و در مورد آنچه که وی آن را اصول ومبانی حرکت جبهه مردمی و گفتمان غالب جبهه نامید، اظهار نظر کنند.

وی تاکید کرد: آنچه مبنای حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی واساس تشکیل آن است، پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری در موضوع انقلاب و انقلابی گری و مطالبه ایشان در بازگشت به انقلاب و توسعه و تعمیق انقلاب وارزش های آن در نظر و عمل است.

ذوالقدر موضوع دوم را بحث گفتمان این جبهه در این مرحله از حیات سیاسی کشور برشمرد و اظهار داشت: گفتمان انتخاب شده، گفتمان اصلی و فرعی و سیاست ها و برنامه های جبهه برای ورود به انتخابات موضوع مهم دیگری است که در این نشست به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید مباحث یاد شده توسط محققان و کارشناسان مربوط مطرح و مورد بحث و تبادل نظر اعضاء جلسه قرارگرفت.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .