تبیان، دستیار زندگی
ع)   مركز معجم فقهی حضرت آیت الله العظمی  گلپایگانی (ره)، با همكاری مركز پژوهش‌های اسلامی المصطفی، كتابخانه الكترونیكی اهل بیت (ع) را با امكانات به روز منتشر كرد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لوح فشرده كتابخانه اهل بیت(ع)

مركز معجم فقهی حضرت آیت الله العظمی  گلپایگانی (ره)، با همكاری مركز پژوهش‌های اسلامی المصطفی، كتابخانه الكترونیكی اهل بیت (ع) را با امكانات به روز منتشر كرد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، مركز معجم فقهی حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی (ره) با همكاری مركز پژوهش‌های اسلامی المصطفی زیر نظر دفتر حضرت آیت الله سیستانی، لوح فشرده كتابخانه اهل بیت (ع) را با امكانات بسیار بالا و با بیش از 4700 جلد كتاب كه شامل مهم‌ترین منابع علوم اسلامی است، به محققان و پژوهشگران علوم اسلامی عرضه كرده است.
پس از موفقیت‌های پی‌درپی نرم‌افزار معجم فقهی در سال 1380 و نرم‌افزارهای معجم عقایدی و احكام شرعی تولید این نرم‌افزار امكانات جدید و مناسبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
از جمله امكانات موجود در این نرم‌افزار به این موارد می‌توان اشاره كرد: پاورقی جدا از شرح با امكان جست‌وجو به صورت مجزّا و هم‌زمان در دو بخش؛ دست‌یابی سریع به راهنما در تمام بخش‌ها؛ امكان تهیه نسخه پشتیبان و آرشیو از نتیجه جست‌وجو؛ موتور جست‌وجو مخصوص لیست‌ها؛ امكان تبدیل و ارسال اطلاعات هر لیست به یك فایل و یا چاپ آن.
برای كسب اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت این مركز به آدرس w w.Almarkaz.net مراجعه كرد.