تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: گزارشاتی كه داریم بیانگر آن است كه از حجم انبوه صدور احكام ورشكستگی كاسته شده و قوه قضائیه آمادگی دارد همچنان در این زمینه همكاری لازم را انجام دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجم انبوه صدور احکام ورشکستگی کاسته شده است

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: گزارشاتی كه داریم بیانگر آن است كه از حجم انبوه صدور احكام ورشكستگی كاسته شده و قوه قضائیه آمادگی دارد همچنان در این زمینه همكاری لازم را انجام دهد.

بخش حقوق تبیان

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر روز دوشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

قوه قضائیه طی بخشنامه‌هایی به دادگستری‌ها و دادستانی‌های كل كشور مقرر داشته در جهت كشف حقیقت و حفظ حقوق، قبل از صدور حكم ورشكستگی در خصوص وضعیت فرد ورشكسته از بانك مركزی تحقیق شود تا احكام با استواری مناسبی صادر شود و حقوق بانك‌ها در صدور این احكام لحاظ شود.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در این جلسه با ارائه توضیحاتی در خصوص بحث ورشكستگی، به اقدامات دستگاه قضایی در این خصوص اشاره و خاطرنشان كرد: قوه قضائیه طی بخشنامه‌هایی به دادگستری‌ها و دادستانی‌های كل كشور مقرر داشته در جهت كشف حقیقت و حفظ حقوق، قبل از صدور حكم ورشكستگی در خصوص وضعیت فرد ورشكسته از بانك مركزی تحقیق شود تا احكام با استواری مناسبی صادر شود و حقوق بانك‌ها در صدور این احكام لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: گزارشاتی كه داریم بیانگر آن است كه از حجم انبوه صدور احكام ورشكستگی كاسته شده و قوه قضائیه آمادگی دارد همچنان در این زمینه همكاری لازم را انجام دهد.

منبع: میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .