تبیان، دستیار زندگی
رئیس دادگستری کل گلستان گفت: حکم قصاص فردی که مهر ماه امسال مامور انتظامی استان را به شهادت رسانده بود ،در شعبه 15 دیوان عالی کشور تایید شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیوان عالی کشور حکم قاتل مامور انتظامی گلستان را تایید کرد

رئیس دادگستری کل گلستان گفت: حکم قصاص فردی که مهر ماه امسال مامور انتظامی استان را به شهادت رسانده بود ،در شعبه 15 دیوان عالی کشور تایید شدو

بخش حقوق تبیان

هادی هاشمیان

هادی هاشمیان روز سه شنبه اظهارداشت: این فرد به اتهام زورگیری ،تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم از سوی ماموران انتظامی تحت تعقیب بود که در این تعقیب و گریز 5 مامور را زخمی کرد و یکی از ماموران به نام گروهبان یکم حسین دیلم کتولی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

وی اضافه کرد: قاتل و دیگر متهم تحت تعقیب همان روز دستگیر و پرونده آنان برای رسیدگی به شعبه بازپرسی دادسرای آق قلا ارسال شد.

وی اضافه کرد: قاتل و دیگر متهم تحت تعقیب همان روز دستگیر و پرونده آنان برای رسیدگی به شعبه بازپرسی دادسرای آق قلا ارسال شد.

هاشمیان ادامه داد: پرونده متهم پس از صدور قرار مجرومیت و کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه یک کیفری یک استان گلستان فرستاده شد که در این شعبه متهم به قصاص نفس محکوم و پرونده برای تایید حکم قصاص به دیوان عالی کشور ارسال گردید.

وی افزود: دیوان عالی کشور حکم قصاص این فرد را تایید و پرونده برای صدور اجازه اجرای حکم به دفتر رئیس قوه قضاییه ارسال شده که بلافاصله پس از صدور استیذان، حکم قصاص مجرم اجرا خواهد شد.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .