تبیان، دستیار زندگی
یک عضو شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با بیان اینکه اصلاح طلبی،پاکدستی و تخصص از مهم ترین شاخصه های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است، تصریح کرد: جدول شاخصه ها هفته آینده منتشر می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفته آینده شاخصه‌های کاندیداهای اصلاح‌طلبان اعلام می‌شود

یک عضو شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اصلاح‌طلبی،پاکدستی و تخصص از مهم‌ترین شاخصه‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان است، تصریح کرد: جدول شاخصه‌ها هفته آینده منتشر می شود.

بخش سیاست تبیان
انتخابات

ژاله فرامرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با چگونگی انتخاب کاندیداهای اصلاح‌طلب برای حضور در لیست شورای عالی‌ سیاستگذاری‌ انتخاباتی اصلاح‌طلبان اظهار کرد: همانطور که پیش از این اعلام شده بود ،شورای عالی برای ارائه لیست اصلاح‌طلبان در رقابت‌های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا شاخصه‌هایی را برای کاندیدها در نظر دارد که آن را اعلام می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کلیات شاخصه‌های کاندیدهای دو انتخابات پیش رو مشخص شده و در مورد آن به جمع بندی نیز رسیده‌ایم. مقدمه و متون مربوط به شاخصه‌های کلی کاندیداهای شهر و روستا اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

این عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبی و سلامت اخلاق یعنی پاک‌دستی از مهم‌ترین اولویت‌های انتخاب کاندیدها است و در مرحله بعدی نیز مباحث تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی با بیان توضیحات تکمیلی شاخصه های مد نظر شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: دارا بودن درجات علمی مرتبط، داشتن تخصص منطبق بر مهارت های مورد نیاز شوراهای شهر و روستا از دیگر شاخصه‌های مطرح شده است که همه‌ وارد مربوط به آن در جداولی ارائه می‌شود، کاندیداها طبق جدول‌ها امتیاز می گیرند.

فرامرزیان ادامه داد: مجموعه اشخاصی که نصاب امتیاز ها را دریافت کرده باشند به مراحل بعدی راه پیدا می‌کنند و در این مراحل است که رصد، ضرایب و ملاحظات مربوط به تعداد زنان و جوانان در آن لحاظ می شود، در واقع ارائه لیست توسط شوراها در سه مرحله تنظیم می‌شود .


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .