تبیان، دستیار زندگی
دو نمایشگاه از آثار صنایع دستی در راهروی اصلی ورودی به صحن مجلس شورای اسلامی و سالن اختصاصی نمایشگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری یک نمایشگاه صنایع دستی در خانه ملت

دو نمایشگاه از آثار صنایع دستی در راهروی اصلی ورودی صحن مجلس شورای اسلامی و سالن اختصاصی نمایشگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.

بخش هنری تبیان
نمایشگاه صنایع دستی

در راستای فراهم کردن زمینه تسهیل اجرای مصوبات هیئت دولت درباره خرید هدایا توسط ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی از اقلام صنایع دستی و همچنین اجرای سیاست‌های معاونت صنایع دستی درباره اشاعه این هنر و توسعه فروش در این حوزه، دفتر صادرات و بازرگانی با هماهنگی‌های به عمل آمده نسبت به برگزاری این نمایشگاه‌ها اقدام کرده است.

در این رویداد که دومین نمایشگاه رسمی صنایع دستی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی امسال است، حدود ۴۰۰ اثر از ۳۱ استان کشور و در ۳۱ ویترین اختصاصی به‌نمایش درآمده است.

این نمایشگاه با حفظ تنوع رشته‌ای، با حضور ۱۳ هنرمند از اصفهان، تهران، البرز و فارس در ۱۳ رشته پارچه قلمکار، خاتم‌کاری، فیروزه‌کوب، شیشه دست‌ساز، میناکاری، زیورآلات سنتی، حکاکی روی چرم، سنگ‌های قیمتی، گلیم بافی، نقاشی روی چرم، سرمه‌دوزی، ملیله و نقاشی روی شیشه برنامه‌ریزی و اجرا شده و از ۱۴ تا ۱۸ اسفندماه از ساعت ۸ تا ۱۶ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.


منبع:روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور