تبیان، دستیار زندگی
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش چشمگیر تردد در جاده ها طی تعطیلات نوروز و رشد سفرهای نوروزی در سالهای اخیر از آمادگی کامل پلیس برای طرح نوروزی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آماده باش پلیس برای سفرهای نوروزی

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش چشمگیر تردد در جاده ها طی تعطیلات نوروز و رشد سفرهای نوروزی در سالهای اخیر از آمادگی کامل پلیس برای طرح نوروزی خبر داد.

بخش اجتماعی تبیان
title

اسکندر مومنی در همایش رؤسای پلیس راهور ناجا با گرامیداشت یاد شهدا و شهدای ناجا، با ارایه گزارشی اظهار اشت: تا سال 80 حدو ٤ میلیون خودرو وجود داشت و ٨٥ به ٧ میلیون رسید و امروز ١٩ میلیون خودرو در کشور شماره‌گذاری شده‌اند و امسال بیش از ١.٢ میلیون خودرو شماره شدند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: در سال ٨٥ قریب ٢٧ هزار نفر در جاده ها کشته می‌شدند و امسال علی‌رغم افزایش دو برابری خودرو، به ١٦ هزار نفر رسیده است و امسال 350 انسان کمتر از سال گذشته در جاده‌ها جان باختند.

وی با بیان اینکه افزایش زیرساختها قطعا به اندازه افزایش خودروها نبوده گفت: این کاهش تلفات دستاورد خوبی است ولی همانطور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند حتی یک کشته در سوانح رانندگی نیز زیاد است.

مومنی با اشاره به حضور نزدیک به 1000 نفر در این همایش گفت: این همایش برای بررسی عملکرد ما و همکارانمان در سال گذشته و برنامه‌ریزی برای سال آینده برگزار شد و این در حالی است که سفرهای نوروزی در پیش است و آمارها نشان می‌دهد هرساله با رشد سفرهای نوروزی مواجهیم.

جانشین فرمانده ناجا اضافه کرد: خوشبختانه آمادگی کامل برای اجرای طرح نوروزی داریم تا مردم سفر امنی را در تعطیلات نوروز تجربه کنند و ما به این تلاش و خدمت، افتخار می کنیم.


منبع: فرهنگ نیوز

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .