تبیان، دستیار زندگی
اگر نظر آقای روحانی این باشد که برخی از اصلاح طلبان ایشان را در انتخابات به عنوان کاندیدا همراهی کنند، ما این برنامه را اجرایی خواهیم کرد، اما فعلاً ایشان نظری نداده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلسه اصلاح‌طلبان با "دکتر روحانی"

اگر نظر آقای روحانی این باشد که برخی از اصلاح‌طلبان ایشان را در انتخابات به عنوان کاندیدا همراهی کنند، ما این برنامه را اجرایی خواهیم کرد، اما فعلاً ایشان نظری نداده‌اند.

بخش سیاست تبیان

جلسه اصلاح‌طلبان با دکتر روحانی

یدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری گزینه‌های ضربه‌گیر برای حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات 96، گفت: این موضوع که همراه آقای روحانی، برخی دوستان نیز کاندیدا شوند تا ایشان را همراهی کنند، در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به بحث گذاشته شده، اما هنوز تصمیم قطعی درباره آن اتخاذ نشده است.

وی گفت: مقرر شد اعضای هیئت‌رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان جلسه‌ای با آقای روحانی داشته باشند و بحث کاندیداتوری برخی اصلاح‌طلبان را برای همراهی ایشان مطرح کنند؛ ظاهراً جلسه را برگزار و موضوع را به آقای روحانی گفته‌اند و ما منتظر هستیم که آقای روحانی نظرشان را درباره نفس این کار به ما بگویند.

طاهرنژاد گفت: اگر نظر آقای روحانی این باشد که برخی از اصلاح‌طلبان ایشان را در انتخابات به عنوان کاندیدا همراهی کنند، ما این برنامه را اجرایی خواهیم کرد، اما فعلاً ایشان نظری نداده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به این سؤال که آیا علی مطهری و مسعود پزشکیان گزینه‌های تعیین شده برای ضربه‌گیر شدن روحانی هستند یا نه؟ گفت: فعلاً اجرایی شدن این برنامه قطعی نشده که مصدایق آن را تعیین کنیم.


منبع : تابناک