تبیان، دستیار زندگی
فت همایش سه روزه ۷۰ روحانی طرح مستقر و هجرت استان گرگان روز گذشته با تاكید بر ضرورت شناخت مبلغان از مسائل روز در امر تبلیغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) این استان پایان یافت. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ایكنا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش ۳ روزه مبلغان روحانی در گرگان پایان یافت

همایش سه روزه ۷۰ روحانی طرح مستقر و هجرت استان گرگان روز گذشته با تاكید بر ضرورت شناخت مبلغان از مسائل روز در امر تبلیغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) این استان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ایكنا، در مراسم پایانی این دوره آموزشی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه گرگان شناخت مخاطب را از مهم‌ترین شرایط تبلیغ عنوان كرد و افزود: مبلغان روحانی باید زیبایی‌های مفاهیم تعالی بخش اسلام را برای شیفتگان احكام این دین مبین تشریح كنند.
آیت‌الله نورمفیدی در ادامه تصریح كرد: امروزه با توجه به كاركردهای نوین و جدید مساجد باید متولیان و دست اندركاران امور مساجد آموزش‌های لازم را در این زمینه فرا گیرند.
وی جمود فكری را بدترین آفت در جامعه اعلام كرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های درست و اصولی در مساجد باید زمینه رشد و تعالی جامعه اسلامی را فراهم كنیم.
در ادامه روحانی‌نیا مدیر كل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به سرعت تحولات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه بر ضرورت شناخت هر چه بیشتر مبلغان با مسائل روز تاكید كرد.
گفتنی است، در این دوره آموزشی استادان حوزه علمیه قم درباره روش‌های جدید تبلیغی و استفاده از فن‌آوری اطلاعات در افزایش معرفت دینی و همچنین شیوه تبلیغی مناسب برای نسل جوان و امام شناسی مطالبی را برای مبلغان روستایی بیان كردند.