تبیان، دستیار زندگی
فت   جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت آیت الله حاج سید محمد حسن لنگرودی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن صدور اطلاع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جامعه‌ مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت آیت الله لنگرودی را تسلیت گفت

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت آیت الله حاج سید محمد حسن لنگرودی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن صدور اطلاعیه‌ای ضایعه درگذشت آیت الله لنگرودی را تسلیت گفت.
در این اطلاعیه آمده است: درگذشت عالم وارسته آیت الله آقای حاج سید محمد حسن لنگرودی كه عمر پر بركت خود را در راه نشر معارف اهل بیت (ع) و فقه و فقاهت صرف و در این راه شاگردان بسیاری را تربیت نمود، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.
این اطلاعیه می‌افزاید: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این مصیبت را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت بركاتهم)، علما و فضلای حوزه‌های علمیه و عموم مردم متدین و به خصوص خاندان و بیت شریف آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آن عالم ربانی علوّ درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر را از خداوند متعال خواهانیم.
به گزارش رسا ،آیت الله حاج سید محمد حسن لنگرودی از علما و فضلای حوزه علمیه قم جمعه شب بر اثر سكته مغزی درگذشت.
پیكر پاك آیت الله لنگرودی یكشنبه همزمان با سال‌روز شهادت امام محمد باقر (ع) ساعت 9:30 دقیقه از مقابل مسجد امام حسن عسكری (ع) قم به سوی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع خواهد شد.
همچنین مجلس یادبودی یكشنبه پس از نماز مغرب و عشا توسط بیت آن مرحوم در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.