تبیان، دستیار زندگی
آیا شما نیز به دنبال افراد با استعداد در آموزش الکترونیک هستید؟ آیا می خواهید این گونه افراد را در تیم یا شرکت خود داشته باشید؟
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

10 راهنمایی برای یافتن افراد با استعداد در آموزش الکترونیک (1)

آیا شما نیز به دنبال افراد با استعداد در آموزش الکترونیک هستید؟ آیا می خواهید این گونه افراد را در تیم یا شرکت خود داشته باشید؟ در این نوشتار قصد داریم برخی از روش های غیر سنتی را برای یافتن افراد مستعد در این حوزه را برایتان بیان کنیم. تمامی اطلاعاتی که بیان خواهد شد در رسانه ها پیدا نخواهید کرد.

اگر مایل به استفاده از روش های سنتی مانند آگهی دادن و گشتن در بین دوستان و آشنایان هستید موردی پیش نخواهد آمد اما با ما همراه باشید تا روش های جدیدی را در اختیارتان بگذاریم. همچنین شما می توانید یک سری طراح آموزش الکترونیک و یا توسعه دهنده مناسب پیدا کنید. این مقاله نوشته خانم MELISSA MILLOWAY, MSIT بوده که از جمله افرادی است که در زمینه آموزش الکترونیک فردی موفق به شمار می آید به همین خاطر به ایشان در این زمینه بسیار مراجعه شده تا افراد مستعد در این حوزه را به آن ها معرفی کند.

راهنمایی و ترفندهای در پیدا کردن افراد با استعداد در آموزش الکترونیک

نویسنده مطلب بیان می دارد که:

به موبایل خود نگاه می کنم که بر روی صفحه نمایش پیامی از طرف LinkedIN ارسال شده با این مضمون که " آیا شما یک طراح یا توسعه دهنده دوره آموزش الکترونیک سراغ دارید که به ما معرفی کنید."

این پیامی است که هر هفته و یا شاید هر روز آن را مشاهده می کنم و در اکثر مواقع پاسخ من این است که " کسی را نمی شناسم که در حال حاضر مسلط به کار بوده و سرش شلوغ نباشد اما اگر دقیقا به من بگویید که به دنبال چه پست شغلی هستید می توانم فرد مورد نظر را پیدا کنم."

10 راهنمایی برای یافتن افراد با استعداد در آموزش الکترونیک (1)

چندی پیش در اتاق کنفرانس نشسته بودم و در حال مذاکره با یکی از رهبران این صعنت بودم. صحبت ما در خصوص پروژه فعلی من بود که آن را به موقعیت فعلی خود تغییر دادم. صحبت خود این طور شروع کردم که: " در حال حاضر وضعیت خوبی دارم و به صنعت یادگیری بسیار علاقه مندم. عاشق ملاقات با افراد جدید بوده و علاقه مند به کسب مطالب جدید از آن ها هستم. یکی از باارزش ترین نکاتی که این موضوع برای من در پی دارد این است که می توانمبه افراد کمک کنم تا جایگاهی که هر فردی به ان تعلق دارد را بیابد. این کار حس خوبی برای من به دنبال دارد."

حال فکر می کنم که وقت آن است تا ارتباط بین استخدام و استعداد را موزون و همگام کنم تا هر فردی در هر زمینه ای استعداد دارد، استخدام شود. برای این کار روش های بسیاری وجود دارد که یکی از راه حل های آن ایجاد یک پست وبلاگ است تا بتوان آن را با سایرین به اشتراک گذاشت و تیم هایی که برای دوره آموزش الکترونیک خود به دنبال افراد مستعد هستند، بتوانند به راحتی به نتیجه دست یابند. این ایده شور و اشتیاق من را بالا می برد چرا که به وبلاگ نویسی علاقه دارم و مشتاق ایجاد ارتباط در این صنعت هستم. بنابراین تصمیم گرفتم تا در این مقاله 10 راهنمایی مفید را ارائه دهد تا بتوانید افراد مستعد در صنعت آموزش آنلاین را کشف کنید.

10 راهنمایی برای یافتن افراد با استعداد در آموزش الکترونیک (1)

به طور واقعی با جامعه در ارتباط باشید.

در حدود سال 2014، به صورت واقعی نقش فعالی را در جامعه آموزش آنلاین ایفا کردم. در تمام این مدت بزرگترین حسرت من به خاطر زمان بسیار طولانی بود تا بتوانم با جامعه ارتباط برقرار کنم. ارتباط، وسیله ساختن اعتماد است و ایجاد روابط در جامعه را در پی خواهد داشت. اگر شما رهبر یک جامعه هستید و قصد برپایی یک تیم را دارید مطمئنا اولین هدف شما فعال بودن در جامعه خواهد بود حال این فعال بودن می تواند در گروه های LinkedIN باشد یا توییتر یا سایر شبکه های اجتماعی. به شما پیشنهاد می کنم تا کار خود را هر چه سریع تر آغاز کرده و زمان را از دست ندهید. شرکت در این نوع از فعالیت ها آشنا شدن با جامعه و به اشتراک گذاری مطالب و در نهایت یادگیری از افراد دیگر را در پی خواهد داشت. ممکن است مسیری را که در حال گذر از آن هستید را پیش از این در یک کنفرانس آنلاین دیده باشید یا اینکه توسط افراد دیگر طی شده باشد. اگر در به دست آوردن احترام و اعتماد افراد موفق باشید مطمئنا با شما کار خواهند کرد. در آموزش، روابط اجتماعی بسیار مهم است.

منابع:

10 Tips On Finding Top eLearning Talent" Melissa Milloway, MSIT"

www.elearningindustry.com

Leading eLearning Platform TalentLMS Gets December Cloud Update

بخش آموزش الکترونیکی سایت تبیان، تهیه : سید خاموشی

تنظیم: زینب شاه مرادی