تبیان، دستیار زندگی
مجموعه ۲۰ جلدی«خدای ما چه جوریه؟»، شامل قصه هایی کوتاه است که سعی کرده با مثال هایی ملموس و قابل درک برای کودکان آن ها را با خدا و صفات خدا آشنا کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتابی که بچه‌ها را با مثال‌های ملموس با خدا آشنا می‌کند

مجموعه ۲۰ جلدی«خدای ما چه جوریه؟»، شامل قصه‌هایی کوتاه است که سعی کرده با مثال‌هایی ملموس و قابل درک برای کودکان آن‌ها را با خدا و صفات خدا آشنا کند.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

یکی از پرسش‌های کودکان که بزرگ‌ترها نمی‌دانند چطوز و چگونه به آن پاسخ دهند، پرسش درباره خداوند است. مجموعه «خدای ما چه جوریه؟»، شامل قصه‌های کوتاهی است که می کوشد با مثال‌هایی ملموس و قابل درک برای کودکان آنها را با خدا و صفات خداوند آشنا کند و در عین حال به تفکر درباره خدا و عالم هستی نیز وا دارد. این داستان‌های کوتاه و ساده با تصاویری رنگی و کودکانه نیز همراه شده تا کودکان از مطالعه آن لذت ببرند.

«فراموش کار نیست، زبان حیوانات را می فهمد، هیچ وقت خسته نمی‌شود، همه صدایش می‌زنند، به همه کمک می‌کند، بر همه کار تواناست، از همه چیز خبر دارد، هدیه‌هایش تمام نمی‌شوند، همیشه بوده و هست و هرجا باشیم پیش ماست و...» برخی عناوین مجموعه «خدای ما جوریه؟» را شامل می‌شود.

واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، مجموعه «خدای ما چه جوریه» را در نوبت چاپ اول، تیراژ ۲۲۰۰ نسخه و با قیمت هر کدام ۴۰۰۰ تومان منتشر کرده است.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .