تبیان، دستیار زندگی
ست دكتر احمدی نژاد صبح امروز در حرم حضرت معصومه  س و در جمع مردم خونگرم قم استقرار آرامش و صلح در تمام جهان را خواسته ملت ایران عنوان كرد. به گزارش خبرگزاری حج به نقل از  شبستان از قم، رئیس جمهور در اجتماع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خواسته ملت ایران آرامش و صلح برای همه جهانیان است

دكتر احمدی نژاد صبح امروز در حرم حضرت معصومه  س و در جمع مردم خونگرم قم استقرار آرامش و صلح در تمام جهان را خواسته ملت ایران عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاری حج به نقل از  شبستان از قم، رئیس جمهور در اجتماع با شكوه مردم قم فن آوری هسته ای را حق مسلم ملت ایران دانست و گفت:‌ استكبار جهانی با بیان این موضوع كه ما به نیت شما مشكوك هستیم باید بدانند كه نه تنها ما نیز به نیت شما مشكوكیم بلكه به نیت فاسد شما یقین داریم. كسانی كه خودشان ذراتخانه های هسته ای دارند و از این سلاح در برابر كشور های دیگر به عنوان اهرم فشار استفاده می كنند حق ندارند مدعی این شوند تا جلوی فعالیت های كشور های كه به فن آوری و تكنولوژی هسته ای دست پیدا می كنند را بگیرند.
احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: دشمنان عدالت و آزادی به مرحله ای رسیده اند كه می گویند ملت ایران حق ندارد تحقیقات هسته ای داشته باشد . حال انسان های آزاده باید بدانند اگر به آنها اجازه بدهیم می گویند ما نباید حتی دانشگاه داشته باشیم. آنها باید بدانند ملت و دولت ایران از حق تحقیقات و داشتن فن آوری هسته ای دفاع خواهند كرد و به امید خدا با حوصله و تدبیر و با اتكا به دانش و هوش دانشمندان جوان این سرزمین فن آوری را در خدمت پزشكی، كشاورزی و صنعت قرار خواهد گرفت.
رئیس جمهور خواسته ملت ایران را آرامش و صلح برای همه جهانیان دانست و افزود: احمدی نژاد فرزند كوچك ملت، خادم مردم و البته امروز زبان گویای مطالبات به حق ملت ایران است.
وی در ادامه با اشاره به این شعار كه ما جهان را سراسر با منطق مسلمان می كنیم گفت: ما معتقدیم منطق و الگوی اسلامی در تمامی عرصه ها و به تمامی جهان خود را اثبات كند. ما آمادگی داریم گروه های منصف و ناظر خود را به كشور های اروپایی و آمریكایی اعزام كنیم تا از نظر حقوقی، فرهنگی و اجتماعی عملكرد آنان را مورد كنكاش قرار دهند ونیز آنان نیز با اعزام چنین گروه هایی به كشور ما عملكرد ما را دراین زمینه ها مورد بررسی قراردهند. ما از اینكه عده ای صلح و حقوق بشر را چماق كرده و بر سر ملت های آزاده بكوبند، بیزاریم.
رئیس جمهور در پایان با اشاره به حماسه سازی مردم شهر قم از زمان ظهور اسلام در ایران گفت: مردم قم در تمامی صحنه های انقلاب و جنگ تحمیلی پیشتاز بودند و از آرمان های كشور دفاع كردند. آنان در انتخابات اخیر نیز با بیش ترین شركت كننده پیشتاز بودند یكی از خادمان و فرزند كوچك انقلاب را به عنوان خدمتگزار ملت انتخاب كردند.